Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Po to był taki rocznik, żeby uniemożliwić sytuację taką jak była podczas zatramwajów T6 i Manow z Warbusa, poza tym ewidentnie ktoś chciał żeby wygrał ZKM.
Warbus z tymi Manami nie zabłysnął.
Kiedy koniec kontraktów Warbusa i PKS Gdańsk? No i co dalej z tymi liniami?
Warbusowi i PKSowi umowa kończy się z końcem roku, a niebawem rozpisany ma zostać kolejny długoterminowy przetarg. A Warbus na T6 skorzystał wtedy z sytuacji i postanowił tanim kosztem zakupić te pojazdy, bo czemu nie, skoro nikt nie postawił wymogu rocznika? Jakby wygrał inny prywatny przewoźnik, to pewnie byłoby to samo.
Jest opcja, aby ZKM wrócił na linie obsługiwane przez np. Warbusa?
A dlaczego nie ma? Rozumiem, że przetarg obejmie dokładnie te same linie, co do tej pory?
Bo jest przepis o liniach wychodzących poza granice miasta. Tak samo w Gdyni jak i w Gdańsku przewoźnicy komunalni nie mogą startować do przetargów na te linie. Pomijam zapis w Gdyni o umowie powierzenia...