Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
W sumie zostawiłbym go pod poprzednim właścicielem. Kamil Kawaler to syn Augustyna i właściwie to jest jedna firma.
A zdjęcie od tyłu widział? http://iv.pl/images/27938247980243482053.jpg Ostatnio w Łodzi złapałem neoplana N313SHD POS 36886 oklejonego nazwą firmy Sola. Chyba tak dla jaj sobie nie oklejają?
No jeżeli to kolejny wóz, to druga firma ma sens, bo specjalnie dla jednego wozu przepinać i tworzyć nowego przewoźnika to nie ma co.
No fajnie, ale tutaj sytuacja jest podobna jak np. z sosnowieckim Irexem. Tam też jest kilka spółek (Irex-1, Irex-2 itd.), ale wszystko należy do jednego właściciela.
Z resztą na stronie "Sola" są rozkłady Augustyna, zdjęcia wozów Augustyna... Kierowcy jeżdżącymi wozami "Sola" także są zatrudnieni u Augustyna. Jest sens to rozdzielać?
Na co najmniej 2 autobusach jest naklejona inna nazwa firmy, z innymi danymi, wspólny jest jedynie adres, czyli wygląda na to, że "Sola" to firma syna> nie jest to chyba zabronione?
Nie ma sensu tego rozdzielać, skoro autobusy są użytkowane wspólnie.
Bez sensu - jedna firma jest zarejestrowana na ojca, druga na syna. Znalazłem jeszcze coś takiego: http://www.money.pl/rejestr-firm/nip/622-17-36-257/kod-pocztowy/63-405/ "Ostatnie dostępne zatrudnienie 1" Na forum się nikt nie odezwał przeciw mnie.
Tu chodzi o to by nie robić większego burdelu w bazie. To jest mała firma i rozdzielanie tych pojazdów będzie powodowało kłopoty. Dopóki jest to jeden czy dwa autobusy to nie ma co tego rozdzielać.