Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Broń Boże! Zresztą, Zarząd nie kwapi się na razie zbytnio do zakupu jakichkolwiek autobusów. Z Suwałk mamy w sumie aktualnie 7 wozów - 2 MANy, 4 Grafy i 1 vero.
Jeździ, jeździ. Rzadko, bo rzadko, ale jeździ. Ostatnio było na "7" wieczorem.
Czyli tak samo jak te, które zostało w Suwałkach. Dzienne przebiegi Vero w trakcie roku szkolnego są bardzo małe, natomiast obecnie w wakacje jeśli wyjeżdża to bardzo sporadycznie.
Co Wy tak oszczędzacie te Vera, w obydwu po niecałe i aż niewiarygodne 200 tys. km przebiegu w ciągu 12 lat eksploatacji - zadań dla tych wozów nie ma zarówno w Skarżysko-Kamiennej jak i Suwałkach?
W Skarżysku-Kamiennej w ciągu dnia roboczego w większości wyjeżdżają duże wozy, a małe robią niektóre służby i wyjeżdżają głównie popołudniu i na wieczorne kursy. Tylko głównie te zadania obsługują MANy NM223. W weekendy zaś jest aż nadto małych wozów w stosunku do zadań, w związku z czym panuje istna loteria. W sumie sam się dziwię, dlaczego go tak oszczędzają, bo osobiście z punktu widzenia pasażera wolałbym jechać Vero niż Soliną czy Ribelem.
U nas podobnie, na trasy wyjeżdżają duże autobusy, chociaż patrząc na frekwencję niejednokrotnie wystarczyłoby Vero. W niektórych częściach miasta komunikacja jeździ rzadko, szczególnie w weekendy trudno gdzieś dojechać. Także u nas musiałoby się dużo zmienić, bo oprócz modyfikacji układu komunikacyjnego i rozkładów na bardziej przyjazne ludziom, potrzeba jeszcze zmian w biletach - wprowadzenie biletu dobowego lub czasowego, tak by umożliwiał przesiadki. Wtedy Vero mogłoby obsługiwać linie na peryferia miasta.