Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
To jest 7450,nie będę już tłumaczył czym się różni 7550 od 7450.
A może właśnie powinieneś wytłumaczyć. Bo jak dotychczas, to wskazałeś jedynie różnicę w umiejscowieniu dźwigni zmiany biegów. Nie sądzisz, że jest to za mało ?
Różnica polega mni na różnych nadwoziach.I 7450 i 7550 ma nadwozie Carrus ale 7450 posiada Star 501 Vector Regal(jeśli się mylę bo teraz nie pamiętam to niech mnie poprawi) a 7550 Start 602.Oba wyglądają prawie identycznie ale zwróćcie uwagę na pierwsze okno za drzwiami przednimi.W 7450 jest ono "prostokątne" a w 7550 dolna linia tego okna biegnie aż do drzwi wejściowych.Mam nadzieję że to widzicie.W 7450 ten mały kawałeczek to blacha pomalowana na czarno.Druga rzecz to atrapa.W 7550 nie ma kratki jest tylko znaczek Volvo a w 7450 jest kratka ze znaczkiem.Nie wiem jak jest z wysokością.O ile 7550 trzy osiowe na pewno jest wyższe,nie wiem tylko jak jest z 7550 dwuosiowym.Sprawa klimatyzacji nie ma tu chyba znaczenia, w Bydgoszczy mają 2 7450 i oba mają inna klimatyzacje na dachu.I to są chyba najważniejsze różnice pewnie są i inne ale takich nie znam.A jeśli chodzi o rozpoznawanie 7550 jeżdżących w Polsce to nie powinno być problemu bo są tylko 4 sztuki.2 w Polskim Expressie-3 osiowe,jeden ma firma Pol..cośtam nie pamiętam też 3 osiowe i jeden PKS Białystok ale 2 osiowy.Pozostałe na 100% to 7450 z tym że jeden bydgoski Volvo 7450 ma trochę inne przednie reflektory ale on jest w całej Polsce bodajże najstarszy bo z 1999r, wyprodukowany w Finlandii.A skrzynia biegów to osobna rzecz,są chyba tylko 2 Volvo B10M 7450 z 10 litrowym silnikiem umieszczonym pośrodku i chyba nie mają skrzyni sterowanej elektropneumatycznej(fajnie działa taka skrzynia można przełączać biegi bez ujmowania obrotów a potem wystarczy wysprzęglić ująć gaz , delikatnie dotknąć dźwigni i mamy następny bieg) stąd dźwignia " w podłodze".Volvo B10M 7450 jeżdżą w barwach Polskiego Expressu.
Mam nadzieję że to wystarczy a jak ktoś wie coś jeszcze to niech napisze.