Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
2/10.
Wczoraj to wyglądało źle. Ale można się przyzwyczaić do tego.
ważne, że jest
Jakoś mi się nie podoba , szkoda pieniędzy na takie modernizacje moim zdaniem .
Trzeba się chwilę oswoić, ale dobra... Takie trochę dziwne wrażenie sprawia.
Przesadzacie, bardzo dobrze to wygląda. Brzydki to jest ma przykład łódzkie #2499. Gdyby ten wyświetlacz był wyniesiony wyżej, to z pewnością byłoby lepiej, ale nawet w takiej formie wygląda dobrze. Ciekawe co z tyłem
Ważne,że tramwaj jest odnowiony!Będzie więcej nowoczesności i wygody.Na pewno będą jeździć na liniach 5,14 i 20,bo teraz tam jeżdżą te niezmodernizowane.
Na 5, 14 i 20 jeżdżą niezmodernizowane? Masz bardzo nieaktualne dane.
A taki dobry, cieply wygodny tramwaj dla pasazera byl. Był...:P Kolejny taboreciak, ciekawe jak z ogrzewaniem.
Halina zawał mam!
Przód całkowicie spartolon. Już lepiej wyglądał by po Modertransie...
Sorry, że już trzeci komentarz, ale im dłużej się na niego napatrze tym bardziej przypomina mi czołg!
Tak patrzę na niego i patrzę, i nie rozumiem kontrowersji. Tramwaj jak tramwaj, nawet przyzwoicie wygląda.
Moim zdaniem lepiej wygląda oryginalny Duewag Pt, np. ten z numerem 905.
Trochę ten wyświetlacz psuje przedni wygląd , mógłby być wyże lepiej by to wyglądało . Patryk a masz może zdjęcie tyłu ???, bo jestem ciekaw jak się tył prezentuje .
Nie jest taki zły - nawet spójnie i jednolicie wygląda - nie jest przekombinowany. Zwłaszcza, że lokalne modernizacji typu śląski E1, poznańska Tatra czy grudziądzki 805 i tak nie grzeszyły urokiem
mi się bardzo podoba ten tramwaj jesteś nowoczesny i mam nadzieje ze będzie ich więkcej na trasie
A wnętrze masz?
Mi się bardzo podoba, w przeciwieństwie do łódzkiego odpowiednika.
Micha5556 nie wiem jak tu można ten tramwaj nowocześnie nazywać , skoro to jest jak na razie jedyne jego zdjęcie w sieci . Jego niedoskonałości pewnie poznamy w trasie , jedną z nich jest to że są w nim pojedyncze siedzenia a miejsce by wstawić podwójne po jednej stronie jest dużo .
@Fan Tramwajów:
Taki z ciebie fan a nie wiesz że ściany czołowe są właśnie produkcji Modertransu.
wszystkie drzwi odskokowe ??
Moze nie zachwyca ale wiecej kursow z literka "N" w rozkladzie sie przyda.
W sam raz na eksport na wschód.
Ale mutant, syf jakich mało. Ciekawe co z wnętrzem.
Wygląd zewnętrzny to sprawa drugorzędna. Ale, jeśli jak piszecie, z tramwaju dwukierunkowego zrobiono jednokierunkowy i wymieniono wygodne siedzenia na niewygodne, to obniżono funkcjonalność pojazdu i komfort podróży. Takie zmiany z lepszego na gorsze nikomu i niczemu nie służą, ja uważam je za zwykłe marnotrawstwo. Szkoda czasu, sił i pieniędzy przeznaczonych na ich wykonanie. Ode mnie potężny minus dla projektanta,
Oskarpaj
Ja bym chciał...
W Gdańsku też w N8C wymieniono wygodne kanapy na beznadziejne krzesła. Dlaczego? Gdyż kanapy nie wyglądały nowocześnie, a w głowach decydentów wygląd jest ważniejszy niż komfort.
Dostrzegam inspirację http://phototrans.pl/14,425794,0,71_623_246.html
To jest dopiero brzydal, do tego całkiem nowy: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1288848401146961&set=gm.1142968905793522&type=3&theater
^Powiedziałbym że bardziej KTM-21, ale też w sumie podobny.
Oczywiście ta odpowiedź była kierowana do m.rudn.
Gamma już gotowa?! Gdzie ma trafić? Już nie mogę się doczekać
Ja nie rozumiem kilku rzeczy...
1. Kupujemy Pt bo potrzebne są nam dwukierunkowe. Następnie modernizujemy je, bo już mam niepotrzebne, a następnie kupujemy bety. Gdzie w tym logika!?
2. Jeśli faktycznie siedzenia są pojedyncze to marnotrastwo, nie wspominając o wygodzie starych siedzeń.
3. Ciekawe czy koszty remontu są adekwatne do osiągniętego celu, i jak ten tramwaj się sprawdzi w ruchu.
4. Ostatnia rzecz: Często zerkam jadąc autem ile pasażerów jeździ w pesach na T6... Często jest to raptem kilka osób. Po co robimy/kupujemy takie duże tramwaje, skoro nam potrzeba niskopodłogowych 105?! Linie na śląsku są... niepraktyczne...
Lepiej by wyglądał z wyświetlaczem umieszczonym nad szybą czołową.
@tj91: głównie w międzyszczycie na T6 jest pustka, pozatym odcinek od Bytomia do Chorzowa też nie cieszy się popularnością, natomiast od Chorzowa do Katowic jest ok.
@tj91: Z tymi obserwacjami z samochodu to się nie kompromituj tylko lepiej skup się na drodze. Ty serio uważasz, że przez cały dzień od pętli do pętli tramwaj będzie jechał napakowany? Absolutnie T6 nie jeździ pusta.
Ten skład ma trafić do Gliwic słyszałem o tym od motorniczej jestem ciekaw na jakiej linii zadebiutuje na pierwszy wyjazd.
Rzekomo ma wyjechać na linie T1 po 12 grudnia, kiedy to zostanie przedłużona z Gliwic do Katowic
@Motorniczy0859
To dosyć ciekawa informacja Swoją szosą chciałbyb, aby była to prawda
jakieś sześć lat temu pojawiły się plotki o tym że TŚ będą obniżać podłogi w starych tramwajach.
No to obniżyli.
Dodając po drodze tonę innych "usprawnień". A w środku pewnie i tak są schody.
Ostatnio widziałem #913 na Rynku w Chorzowie na "JP" czyli na jeździe próbnej. I powiem Wam szczerze mi sie osobiście podoba ten tramwaj. Ładny obniżony środkowy człon. Dla mnie jest to dobrym rozwiązaniem ponieważ jeżdżę na wózku i mialem zawsze problem wejść do Helmuta. Musiałem sie prosić ludzi żeby mi pomogli a nie zawsze tą pomoc otrzymywałem.