Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
No jak są 2 brygady całodzienne i 2 dodatki (poranny i popołudniowy).
Współczuje kierowcom z Warbusa męczyć się w tych padlinach! :P
Rozumiem, że przejmują, ale tylko do czasu rozstrzygnięcia przetargu?
co oznacza skrót GAiT?
Tak, Gdańskie Autobusy i Tramwaje. Zmiana nazwy ZKM ot tak, niby nic podejrzanego. Ale jaka głębia musi za tym się kryć. Gdyby było dwóch prezesów ZKM to ludzie by stukali się w czoło. A tak społeczeństwo samo będzie niedługo dopominać się - jak to Autobusy i Tramwaje, a jeden prezes? Zarobi się, chłopina! Podzielić na dwie spółki i ogłosić dwóch prezesów!
Akurat przed podziałem na 2 spółki ZKM się zawsze bronił rękami i nogami :P
I bardzo dobrze że się broni. Jeden spółka - jeden kłopot, dwie spółki - dwa kłopoty, a w Gdyni mają trzy spółki i nadal rewelacji brak... (PKA, PKM i PKT)
Akurat w Gdyni PKT na tym wyszło bardzo dobrze że jest samodzielne.
@Krystian Jacobson PKT Gdynia może i być oddzielnie, ale pozostałe w końcu powinny zostać połączone - PKA i PKM Gdynia.
Łukasz: Spółki komunalne miały ze sobą konkurować na wolnym rynku. I tak też w latach `90 było, no ale później się zmienił pomysł o 180 stopni, a podział pozostał. Dziś on nie ma kompletnie uzasadnienia.
Szkoda, że na 126 się póki co nic nie zmieni, bo ostatnio można by u bukmachera obstawiać czy przyjedzie czy nie.
Po co rozdzielali PKM i PKA wystarczy zobaczyć sobie kto jest szefami tych spółek kogo gdyński samodzierżawca wstawił na prezesowskie bardzo dobrze płatne stołki. Stasiak, Żurek i wszystko jasne.