Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nie dało rady podejść pod ten znak po prawej? Zdecydowanie lepiej wyglądało by to ujęcie, gdyby go nie było.
Zdaję sobie z tego sprawę, zresztą taki był pierwotny zamiar, ale przypomniałem sobie o paru niezbyt przyjemnych sytuacjach związanych z niniejszym przepisem:
Art.45.1 PoRD
"Zabrania się:
(...)
4) wykorzystywania drogi lub poszczególnych jej części w sposób niezgodny z przeznaczeniem, chyba że przepisy szczegółowe stanowią inaczej;"
Niektórzy lubią być upierdliwi za ten przepis i różnie się to kończy. Warto zwrócić uwagę, że były tam przeprowadzone nasadzenia, co mogłoby skutkować nie tylko mandatem dla mnie za złamanie przepisów o ruchu drogowym, ale także grzywną z kodeksu wykroczeń za niszczenie zieleni...
Sedes, to prawda, że Solaris wygrał przetarg na nowe przegubowce ?
Który z kierowców(?) Ci takich rzeczy naopowiadał? Bo to już kolejna wersja, jaką słyszę i muszę prostować... Termin rozstrzygnięcia przetargu został przedłużony do 29.03. ze względu na sporo uwag producentów (bo aż ponad 70) i związane z tym poprawki w warunkach zamówienia.
Co za tym idzie, nie nastąpiło otwarcie ofert, co za tym idzie – nadal nie wiadomo, kto wygra trwający jeszcze przetarg.
Sedes, info miałem od Andrzeja Olejnika i dlatego się Ciebie spytałem, czy to jest prawda.
Maćku, mam prośbę. Niech to będzie ostatnia osoba, od której bierzesz informacje na temat zielonogórskiej komunikacji miejskiej, bo na temat jego kreatywności ręce opadają...
Olejnik to pseudomiłośnik i jeden z największych bajkopisarzy. A co do kasowanych MANów to najbardziej żal będzie #166 a reszta już dawno powinna być na palniku.
Mrufka, tutaj masz rację. Mi będzie wszystkich MAN-ów drugiej generacji bardzo żal :( Trzecie tak porządne po Ikarusach i Jelczach wozy już się nie powtórzą w naszym MZK :( Mam od dziś w dupie te informacje od Olejnika. Czułem, że on ściemnia, dlatego nie cieszyłem się z tej informacji za bardzo.
Powiem Wam panowie, że #166 to nie jest już taki wóz, jakim był kiedyś. Mi też będzie brakowało tego rasowego diesla, wycia skrzyni i świstu turbiny, ale my przecież właśnie pisząc przyszłość, piszemy też i historię. Jeden z najlepszych systemów komunikacji miejskiej w Polsce, a zazwyczaj w rankingach w tyle właśnie ze względu na wiek taboru – a nikt nie patrzy na jego niezawodność. A MANom jakości technicznej zdecydowanie odmówić nie można i szczerze mówiąc, na wygraną tego producenta w przypadku przegubowców liczę.