Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
wydaje sie starsze dla mnie - na ulicach duzo PR100 wiec lata 70te
Po 1977 roku, bowiem pierwsze trójwagonowe składy pojawiły się w Warszawie, dokładnie w dniu 1 października 1977 roku.
Zajefajne. Więcej takich zdjęć na phototrans.eu
Obecnie w warszawie składy trójwagonowe nie jeżdzą z wyjątkiem składów służbowych
Jeżdżą, jeżdżą i to nawet liniowo...
Posiadam ten plan Warszawy i jest on z 1988 roku. Ale to nie jest wagon 145 tylko skład 186+185. Na moim egzemplarzu pod lupą widać to wyraźnie. Zresztą kombinacja czerpni powietrza jednoczęściowa + trzyczęściowa również to potwierdza. Zawsze miałem natomiast zagwozdkę co do roku wykonania zdjęcia. Na pewno nie jest to rok 1988. Nie może to być również rok 1977, bo wtedy były tylko dwie 13N z odkrytymi wózkami, poza tym potrójniaki w Alejach to najwcześniej rok 1978. Berliety PR-100 to najpóźniej rok 1983. Po głębszej analizie skłaniam się do lata roku 1980. Nie wiedziałem tylko, że 186 i 185 miały wtedy trójdzielne lampy tylne, a Berliety po remoncie w CWS były już w tej wersji malowania, co ten drugi (lakier bardziej bordowy niż czerwony, bez pasa nad oknami i cyferki tramwajowe). Sądziłem, że takie malowanie to najwcześniej jesień 1980.
I dzięki za zamieszczenie tej fotki. Proszę autora o zmianę opisu.
Zmieniłem pojazd, rok wykonania zdjęcia oraz dopisałem numer linii do odpowiedniej rubryki. /kl
Dzięki, Lipton.
Bonusowo mogę Wam napisać, że w tym potrójniaku na ciągu Alej Jerozolimskich rozpoznałem 76+77+155.
Wiadomo, że foto jest stare a nie bieżące wówczas na planie. Plan też nie wydany przez MZK tylko kultowe już dziś PPWK. Dziś takich map nie ma i nie będzie...