Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
A jak już wybudują dworzec i zaplecze dla PKSu to PKS padnie i będą od nowa burzyć i budować galerię
Jak się miewają pierwsze trzy miesiące działania nowego tworu?
Ale trzeba przyznać, że się polepszyło znacznie, u mnie na kursach przez wiochy frekwencja wynosi nawet 15 osób, tylko szkoda, że w takich miejscach trzeba spodziewać się, że autobus pojedzie nawet 8 minut przed czasem
Aktualnie teren pomiędzy przystankiem prywaciarzy, a dworcem jest ogrodzony... Zaś powyższy Lider ma już oznaczenie PKS Nova, w sumie jako jeden z niewielu.
Po kilku miesiącach funkcjonowania PKS Nova, dyrektorzy oddziałów (wcześniej prezesi przejętych PKS-ów) otrzymali wypowiedzenia. Jak piszą media - "ze względów organizacyjnych i ekonomicznych".
O ile sam PKS jako firma będzie funkcjonować przez czas bliżej nieokreślony, to jednak przyszłość w poszczególnych oddziałach stoi pod znakiem zapytania.
M.in. Voyager dostał niedawno zezwolenie na nową linię do Siemiatycz. Są to wprawdzie 2 pary kursów dziennie (może sondują rynek czy linia będzie opłacalna), ale... Na 2 kursach Voyager jedzie tuż przez autobusami PKS, zaś na innym jest "następcą" zlikwidowanego (już za Novej) kursu PKS. Tylko jeden kurs można uznać za uzupełnienie luki po PKS Siedlce.
Tyle, że Voyager nie zwraca się o zezwolenia do marszałka tylko kombinuje z tabliczkami. Marszałek nie miał wpływu na to zezwolenie.
Ktoś oddziałami musi zarządzać, a pewnych dyrektorów to powinno się dawno pogonić. Nie boj. Matuszka PSL nie da swoim zginąć. Tym z PO też się coś znajdzie.