Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nie do końca zdechł, miał problemy z drzwiami a potem pojawił się komunikat o ograniczonej prędkości. Wagon zjechał godzinę przed planowym zjazdem, więc nie ma co przesadzać
Asystą*.
Asysta NR była na wszelki wypadek ...
Wagon zrobił mini zatrzymanie, bo motroniczy walczył z drzwiami i resetem wagonu. Sam zjazd odbył się bez żadnych kłopotów.
Na chwilę obecną 14 obsługuje w całości
ET-2, więc chyba zostanie na 10A/B.
W tej chwili wagon może kursować na liniach: 4,10A,10B,11A,11B,12A,12B,14,15,17 i 41 (IKEA-pl. Niepodległości).
Pewnie będzie kursował tylko na 10AB, bo na reszcie linii motorniczy musiałby latać kilometry z kijkiem. Tylko na 10AB są wszystkie zwrotnice automatyczne i zazwyczaj sprawne.
4, 15, 17 niestety odpadają bo motorniczy na placu Wolności ma nawet 2 wycieczki z kijkiem.
Na 12AB (poza Retkinią), 15 i 17 praktycznie do każdej zwrotnicy trzeba wychodzić. Linia 14 jest z innej zajezdni niż wagon.
Ogólnie tramwaj nie nadaje się kompletnie na 10AB (najbardziej obciążona linia w mieście) z powodu małej ilości drzwi.
Moim zdaniem sprawdziłby się na 1, 4, 5, 7, 9, 14, 16, T1 - tylko problemem jest stan torowisk i zwrotnice ręczne.