Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Pewnie w podobnym stopniu byłyby zarżnięte. W Katowicach mieli przecież kilka gniotów i kilkanaście 120M. Większość z nich nadawała się do pocięcia 2-3 lata wcześniej niż się na to zdecydowali. To nie kwestia jakości wyrobu tylko zadbania o tabor. Możesz porównać chociażby SU12, w Sosnowcu i w Katowicach kupione 2002-2003. Katowice ciągle brudne, z każdej klapy wycieki, sporo patentów we wnętrzu, dykt, uchwytów z Jelczy, trytytek itp. A w Sosnowcu? Normalne zmęczenie eksploatacją ale nie widać zarzyganych olejem klap, nie ma zacieków z ropy pod bakiem po tankowaniu, nie widać drutowania i wsadzania foteli innego rodzaju ani podobnych przeróbek. W Katowicach już nawet w mercedesach zaczynają pojawiać się durne koncepcje mechaników i kierowców, osobiście widziałem powiązane okna trytytkami żeby nie dało się ich otworzyć jak działa klima albo ogrzewanie. Szkoda że jak nie działa to też się nie da Na spotted KZK GOP jest zdjęcie z blachowkrętami w prowadnicach okien żeby nie otwierać.
Długo jeszcze pojeżdżą?
No i w Sosnowcu nie ma malowania wałkiem na taką potęgę jak w PKM Katowice
Panowie, a co w temacie sprzedaży używek? Coś jest cicho, ostatnie ogłoszenie na stronie PKM wisi z terminem składania ofert na 13 lipca. Niedługo będzie miesiąc.
administrator strony pkmu pewnie na urlopie
@Andrzej69: W PKM-ie Katowice zawsze był i będzie bałagan.
W Katowicach do tego nie ma jednego odcienia żółtego, tylko 34243 odmian.