Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
On jako pierwszy 120M został zdegradowany na dodatki a dostał go opiekun kasowanego 2029. Kilka lat nim jeździł i dopiero jakoś w 2016 musiał przejść na niską podłogę z racji braku brygad. Myślałem że odszedł na emeryturę, a tu w w tym miesiącu widziałem tego kierowcę w Autosanie.
Miło jest usłyszeć Mielca podczas jazdy. Przypominają się stare dobre Peerki. Szkoda tylko że jest w automacie.
Bo to PR-ka. Już z Andrzejem tłumaczyliśmy że to ten sam model, który na przestrzeni 30 lat produkcji płynnie ewoluował jak FSO Polonez, natomiast oznaczenie zmieniono z określającego liczbę pasażerów na określające długość pojazdu. Reszta praktycznie bez zmian od podzespołów, po wzornictwo.
Być może do wczesnego wcielenia 120M silnik Peery by wszedł. Temu pojazdowi bliżej dużo do M121 lub T120 czyli zupełnie innej konstrukcji.
A więc podzespołów od tych autobusów bez ingerencji w strukturze Pr110 się nie zamontuje, poza tym nie ma to kompletnie sensu