Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Pierwszy raz chyba tak się stało, żeby nowy wóz debiutował na 102. :P A planują coś wycofać w związku z dostawą?
Były wycofane już wozy #3039, #766, #3023. Spodziewam się, że w najbliższym czasie odjedzie z zajezdni też wóz #3017.
Dechy też już ledwo zipią
Nie są jakoś mocno eksploatowane.
A czemu ma odejść 3017? Przecież był raczej sprawny, a są gorsze trupy w SPPK, np. 3037, który rocznie wyjeżdża niecałe 25 tys. km a 3017 w ostatni rok przejechał ponad 50 tys.
3017 już nie maa
3017 sprawny? Chyba żartujesz? Ten wóz przejechał już 1,5mln kilometrów i naprawdę był już zajechany. Zresztą padła skrzynia biegów i dlatego go wycofali. 3037 ma 900 tys przebiegu i jest w o wiele lepszym stanie. Roczny przebieg 25 tys,km wynika z tego, że ten wóz pomyka tylko na 111/109 a nie z powodu awaryjności. W sobotę, niedzielę 111/109 nie kursuje wiec wóz grzeje płytę.
Otóż to, warto dodać, że odkąd wycofano #3039, jego stały kierowca przygarnął wóz #3037. Znając na jego spokojny styl jazdy i wieloletnie doświadczenie, sądzę, że #3037 ma szansę jeszcze długo posłużyć w SPPK.
3017 mieli na stanie od kilku lat panowie emeryci, którzy jeździli na stałe 102/2 w dni powszednie i gdyby nie oni to ten wóz już wtedy poszedłby na złom, bo oni zaczęli w końcu dbać o niego. Miał on dobre przyspieszenie, nie szarpał przy hamowaniu i skrzynia też była w nim dobra. Poza tym 3017 nie miał 1,5 mln km tylko około 1mln 450 000 km.
To prawda, ze wóz z stałą obsadą jest lepiej utrzymany i przypilnowany, ale nic nie jest wiecznie bez przesady.Przyszła na niego pora. Zimą było chłodno środku, wykładzina podłogowa zdarta i te przeciekające lufciki...