Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Szkoda, że projektanci nowej trasy nie przewidzieli przystanku dla "4" w rejonie ulicy 1 Maja, w kierunku Druskiej.
Te dwie linie przebiegają przez ulicę Płk. Dąbka jedną z najdłuższych ulic w Elblągu, po zmianie trasy ulica Płk. Dąbka, ogólnie ta część miasta pozostaje bez bezpośredniego połączenia ze Starym Miastem i Placem Słowiańskim. I w tym właśnie problem.... sporo ludzi z tego korzystało i to nawet powiem szczerze bardzo.
jacekso- święta racja, dziś kilka razy informowałem, że następny przystanek to Plac Grunwaldzki, robili oczy i klęli :P
Temuż, poniewuż tracimy kursy w relacji płk. Dąbka - pl. Słowiański. Chociaż jak sobie pomyślę, to z rynku i z Gwiezdnej można spokojnie iść na autobus 7. Z drugiej strony gdyby nie zmieniono trasy 5, to z nowego przystanku koło Feniksu nie byłoby kursów na Saperów... ale to chyba też niewielka strata bo są 16 i 18. Tak czy inaczej, jakieś powody do narzekania można znaleźć.
Tylko zobacz na częstotliwość kursowania autobusów, w porównaniu z tramwajem to niebo a ziemia
Rzecz w tym, że u nas przystanki tramwajowe i autobusowe nie są obok siebie. Np. właśnie na nowej trasie - autobusy stają koło Azalii, a tramwaje koło Feniksu. Albo pętla na Saperów - tam też autobusy jadą dalej i dopiero na górce stają. Zakładam więc, że po zmianie autobusu na tramwaj lub odwrotnie, komuś się wydłuży droga - i ci właśnie będą narzekać.
Czyli teraz przez Królewiecką jeździ sama dwójka? Chyba trochę słabo.
Ogólnie to szkoda że tej trasy nie dociągnięto po prostu do 1 Maja. Wtedy by była lepsza obsługa centrum, a tak tramwaj mija je bokiem. Ale teraz taka moda...
Dla mnie centrum Elbląga to była ul. 1 Maja i okolice placu Słowiańskiego, a tu raczej hulał wiatr, ale może się pozmieniało.
Centrum się zaczyna tak w linii eok-u i idzie w linii do dworca taki prostokąt się tworzy.