Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
To należy rozumieć, że teraz zrobisz porządek za schematem malowania
Chętnie bym zrobił. W środku na szybach białe pasy już zostały zdjęte, bo folia się łuszczyła. Na zewnątrz też nie byłoby to problemem. Boję się jedynie, że czarna folia zejdzie razem z lakierem, a wóz musi jeździć 7 dni w tygodniu. Więc na razie trzeba poczekać co najmniej na bardziej sprzyjające temperatury.
A w oryginale ten autobus jest po prostu biały? Samo ściągniecie folii to nie problem, ale gdyby przy tym miał się uszkodzić lakier, to chyba gra nie warta świeczki pod względem kosztów, tym bardziej ze to wypożyczony autobus.
W tych AMZetach montowali silniki Cumminsa?
Kiedy planujesz wrzucić zdjęcia nowych zarejestrowanych już nabytków? Ten najmniejszy nabytek też doczeka się premiery w tym roku?
Wesołych Świąt
Niebieski to zdaje się lakier. W AMZ były montowane różne silniki, ten akurat ma DAFa. A zdjęcie nowych wozów staram się wrzucać systematycznie jak są gotowe. Na ukończeniu są 7033 i 7095, 7868 wejdzie do eksploatacji najwcześniej w połowie stycznia.
To aktualnie w Ursuso/AMZetach oferta silników jest słaba, według strony jest tylko Cummins.
Obserwuję dodawana przez Ciebie zdjęcia od dawna i z tego co zauważyłem, to zazwyczaj rejestrujecie autobusy dopiero jak są ukończone. Zapewne w tych dwóch sztukach została kosmetyka i formalności(po zarejestrowaniu trzeba chyba uzyskać wypis z licencji?), dlatego też pytałem o to.
Zdradzisz na jakich terenach będzie jeździł ten 7868? Numer taborowy sugeruję, że to coś podobnego do 7869, bo normalne busy mają numerację 77xx. Zgadza się?
Jeżeli on ma DAF-a, nie ważne jak wygląda - jest dobry :3
INF: Akurat 7868 dostał docelowe blachy w momencie, gdy jechaliśmy go odbierać z Niemiec, ale to faktycznie raczej wyjątek od reguły. To jest podobny sprinter jak 7869, tyle że o generację młodszy. Zasadniczo 77xx to minibusy wysoko-, a 78xx niskopodłogowe.