Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Każdy mógł sobie sam dodrukować. Nie bez powodu opublikowano wzory w wektorach. :P
Syf i bagno to mało powiedziane. Na przystankach MZK Tychy brak komunikatów o:
- nowej cenie biletów jednorazowych (plakat o Metropolii to nie to samo. Powinien być cały komunikat jak na stronie + wzory biletów)
- nowej funkcjonalności biletów w MZK Tychy czyli strefowości
- likwidacji dopłat do przejazdu pośpiesznego.
Dodatkowo w niektórych kioskach brak nowych biletów (jednorazowych jak i dopłat). Można śmiało powiedzieć, że od 1.01 w Tychach panuje chaos biletowy.
Nie wspominając, że nie ma komunikatu o biletach okresowych. I tak np. w kioskach pracownicy sprzedają kwartalne z datami 2018, natomiast w kolekturze i siedzibie nie, bo podobno nie można, bo bilety okresowe tracą ważność z dniem 31.03, więc wystawienie z późniejszą datą powoduje ich nieważność po 31.03 (jeszcze jakby ktoś w kiosku o tym informował to w porządku, ale sprzedają nie informując o tym, że bilet może być potem nie ważny).
Od kilku miesięcy trąbi się o tym w radiu średnio co godzinę. Prasa też się rozpisywała, a o internecie nie wspomnę (chociażby kilka komunikatów na mzk.pl). Kto chciał się dowiedzieć, ten się dowiedział. Jakby obkleić nawet drzwi do mieszkania niektórych tymi komunikatami to nadal nie będą wiedzieć albo udawać, że nic nie wiedzą i myślą, że zaoszczędzą 10 czy 20 groszy, a jak będzie kontrola to będą się kłócić, że nic nie wiedzieli. W autobusach wiszą komunikaty i cenniki - i myślę, że to jest najważniejsze. Co do braku biletów to prawda - dostać bilet w kiosku czy u kierowcy to obecnie ciężka sprawa. Są automaty ŚKUP i aplikacje mobilne, ale to raczej nie jest rozwiązanie dla starszej części społeczeństwa. A co do biletów okresowych to za niekompetentność obsługi nie może odpowiadać MZK, tylko właściciele kiosków, a ci zaś pewnie chcą się wysprzedać ze starych, bo ze zwrotem byłby problem.
Niestety nie ma racji.
Nie ma obowiązku wchodzić na mzk.pl, więc komunikaty powinny być na przystanku. To raz.
Dwa informacje oficjalne MZK dopiero zamieściło 21.12 trochę późno.
Trzy: Osoby z kiosków nie mają pojęcia. Nie sądzę, że wszyscy mają zmowę, by sprzedawać bilety. Po pierwsze to po 1.01 powinna być możliwość zwrócenia biletów kwartalnych .To byłoby uczciwe.
Cztery: Powtórzę jeszcze raz; dopłat nie dało się kupić. Psanie, że są w automatach to kpina, bo jest ich kilka, tylko w centrum ścisłym.
Pięć: Przez cały grudzień MZK nie potrafiło odpowiedzieć kilentom czy znikają dopłaty, jak będą działać nowe bilety. Nie potrafili odpowiedzieć oficjalnie i wprost. I dalej uważasz, że wina pasażerów?