Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Sytuacja przypomina mi nieco likwidację PKS Świdwin i zastąpienie działalności tego przewoźnika przez PKS Gryfice. Kiedy weszli do Świdwina, przejęli około 50-60% rozkładu jazdy PKS-u Świdwin. Teraz pozostało może z 15% świdwińskiego rozkładu, a jak tam byłem, to zauważyłem, że i tak nie wszystkie kursy są wykonywane, zapewne z braku kierowców lub taboru. Wiele tras przejęli prywatni przewoźnicy kursujący głównie małymi busami.
@Oskarpaj : Nie wiem. Póki co zbyt optymistycznie to nie wygląda.
Jak może to wyglądać optymistycznie, skoro nadal nie rozwiązano kwestii organizacji i finansowania regionalnej komunikacji autobusowej. Wzorem Czech należy scedować ten obowiązek na województwo i zobligować urzędników do wzięcia odpowiedzialności za komunikację na swoim obszarze. Identycznie jak w przypadku kolei. Jeszcze rok- dwa lata i nie będzie żadnej zorganizowanej komunikacji lokalnej w naszym kraju. Bliżej nam do Ukrainy niż do cywilizowanej Europy. PKS praktycznie nie istnieją. W 2017 roku nastąpiły masowe cięcia w PKSach Rzeszów, Bytów, Ciechanów i Mława, Częstochowa, zwinął się lubliniecki PKS, likwidacja grozi Kaliszowi. Pozostałe PKSy wykonują w zasadzie przewozy szkolne i pracownicze. Jarosław przejmując kursy po Arrivie miał nadzieję na podpisanie porozumień z bieszczadzkimi gminami w zakresie dofinansowywania nierentownych kursów. Dogadano się tylko z niektórymi. Prawdopodobnie do wakacji większość odziedziczonych kursów zostanie zlikwidowanych.
pks na gwałt szuka kierowców i znów pokazują sie kolejne trupki z arrivy pztm prezes w jednym z wywiadów stwierdził że do placówki w ustrzykach nie dokładają wiec może przesadny ten pesymizm