Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
M120/4 to pewnie CNG, tak jak to jest przy Vecto M125M/4 to CNG, a LPG to kiedyś 120M/2 a teraz pewnie M120/2
pewnie gdzieś muszą być pod podłogą, skoro nie ma ich na dachu, tak samo jak radomskie 120M po remoncie http://phototrans.eu/2-76829.html
W Vecto nie można dać pod podłoge, bo nie ma miejsca. Tutaj jest, więc na pewno butle są tam gdzieś skryte
Zgadza się on jest zasilany CNG. Butle są pod podłogą. Z nowinek to otrzymał szyberdachy takie jak w ostatnich M121 dla Łodzi, oraz troszeczkę zmienioną deskę (m.in. nowe przyciski).
... ale nadkola dali jeszcze stare
Automat czy manual ?
To jest automat.
Z tego co się nieoficjalnie dowiedziałem ten kit da sobie wcisnąć także Rzeszów. Grrrrr coraz gorzej.
Stare nadkola, szyby wysoko jak w autobusie turystycznym ciągle - oni to w tym jelczu fajnie mają...
Stare nadkola obniżyły koszty
@Miker: Ale w Lublinie są 120MM/2 czyli z MANem. A 120M/2 są na LPG Mielca. Nie może być /1 na LPG bo z kolei radomskie są 120MM/1
miért nem magyar buszt vettek a tirpákok...???
Srutututu, jakie koszty? Poprostu stare nadkola są lepsze od nowych, bo podczas mokrych dni mniej się brudzi pojazd na bokach (zobaczcie Jelcza z MZA Warszawa). Tylko dlatego wrócili do starych. A swoją drogą, to mogli by coś pomyśleć nad tym.
Ale wybór jakie nadkola będą zamontowane zależy chyba jednak od zamawiającego. A te nadkola byc może są tańsze od gumowych, a zamawiający być może takie wolał
Do nowych nadkoli montuje się trochę mniejsze koła i felgi. Koła w starym rozmiarze wymusiły montaż starych nadkoli aby jakotako wyłapywały syf lecący spod kół
A ja chciałbym tym trochę postraszyć jako kierowca. Dziś byłem w Lubinie i jeździłem trochę z moim kolegą kierowcą manem na miejskiej, no i przypomniało mi się jak poginałem przez rok lubińskimi Jelczami. Oczywiście najbardziej miłe wspomnienia z mojego remikobusa automata (jedynego w Lubinie) 80111. Ach jakbym tak choć jeszcze raz na jakiś czas pośmigał na siudemeczce. Nawet za darmo.