Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Myślę, że jeszcze dużo mogą. Najprawdopodobniej wylądują jednak na składzie złomu. Średnia wieku autobusu w MZK poniżej 6 lat. Który przewoźnik może się jeszcze pochwalić takim wynikiem?
Krzychu, to będzie sprzedane. A że kupi to Tkaczyk albo Dan-Złom to inna sprawa.
@koko6225 niedługo KM Kołobrzeg będzie mieć niską średnią wieku taboru.
Po tylu latach eksploatacji jakie są opinie o tych autobusach,np: awaryjność,koszty eksploatacji czy wygoda w kierowaniu przez kierowców?
Może Częstochowa się skusi
W Polsce to raczej nikt ich nie kupi ale np. na Ukrainie pewnie znaleźliby się chętni. Znając życie MZK wystawi je na sprzedaż za grosze i trafią na złom tak jak empi wspomniał...
Szkoda ich... w Łodzi takim jeżdżę i będzie mi naprawdę szkoda, jak mojego odstawią. Ciepłe, wygodne auto, dobrze się prowadzi. Wobec aktualnych trendów są mało przyjazne pasażerowi, jednak jako prowadzący będę je chwalić. Tam tylko brakuje w pełni wydzielonej kabiny. Tak byłyby doskonałe.
Kiedyś widziałem ogłoszenie sprzedaży jakichś conecto z mzk za 35 tysięcy euro. Autobusy miały serbskie blachy. Niezła przebitka Tkaczyk też sprzedaje do UA.
Następna kolej na 569 bo jak mechaniki odpalały po awarii przy dyspozytornii to ledwo zipiał.
"www.intertransserwis.pl
Polska, Warmińsko-Mazurskie, 11-040, Dobre Miasto, ul.Olsztyńska 19a" Daleko go wywiało.