Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Szkoda, że nie mają numerów rejestracyjnych zgodnych z taborowymi, np. 480 - OP 1480K.
Szkoda, że nie mają numerów taborowych po lewej stronie. Zrobienie nacięcia w naklejce tak, żeby się klapka otworzyła, przerosło MZK
Szymek, ale tu nie chodzi o to, co kto potrafi. Jeżeli numer taborowy byłby w starym miejscu, to ze względu klapki, którą za jakiś czas będzie się otwierać, zamykać, numer ten zacząłby się zużywać od brudnych rąk, ruszania klapką. Z czasem zaczęłoby to wyglądać dosyć nieestetycznie przypuszczam.
Tomku, jest coś takiego jak identyfikacja wizualna i numer taborowy jest jej integralną częścią. Od zawsze numery były po stronie frontu tej bliżej drzwi, ludzie się przyzwyczaili. A jeśli numer się odklei, to trzeba nakleić nowy, to nie jest wyświetlacz diodowy, który kosztuje w tysiącach, tylko kawałek czarnej naklejki, której wydrukowanie kosztuje złotówkę. W mojej firmie są ludzie, którzy potrafią zadbać o poprawne oznakowanie taboru, bo trzeba mieć standardy i się ich trzymać, i tak, będę te dwie firmy porównywał