Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Pierwsze fabrycznie nowe przeguby od 32 lat, to i zdwojone zdjęcia nie przeszkadzają
Nie zauważyłem, za 1,5 godzinki będę w domu to zrobię porządek.
A37 Już jeżdzi na 28 ale co za DEBIL wymyślił takie numery dla przegubów?
Solowe A37 to najlepsze wozy jakie przyszły do Opola w historii miasta,wszyscy podniecają się przegubami,nie dość że najkrótsza wersja to i najtańsza,po za tym pytanie,Po co w tych klimatyzowanych wozach otwierane okna które nigdy nie będą używane?
Dlaczego najlepsze? I skąd takie wnioski jak nawet nie zaczęły dobrze jeździć no i pytanie, jakie numery byś dał przegubom?
PRZEGUBY POWINNY MIEĆ NUMERY OD 401 . NIE LICZCIE ŻE KIEDYKOLWIEK WYREMONTUJĄ IKARUSA 401,PO PIERWSZE NIE MAJĄ PIENIĘDZY NA TO,PO DRUGIE KTO IM NA TO DA PIENIĄDZE? PO TRZECIE NIE MAJĄ JAKIEJKOLWIEK OCHOTY TEGO ZROBIĆ ! A JEŚLI MIELI BY GO ZROBIĆ TAK JAK ZROBILI INNE ``OPOLSKIE KAPITALKI``TO FAKTYCZNIE NIECH JUŻ GO POTNĄ,NIE WARTO SZPECIĆ TAK PIĘKNY WÓZ.WSPOMNIJCIE SOBIE M11,120M SPÓJRZCIE JAK WYGLĄDAJĄ 140-150,JAK WYGLĄDAJĄ MANY NL202 I NL222 I ODPOWIEDŻCIE SOBIE JAK WYGLĄDAŁ BY 401, I NA KONIEC KTO BY GO DOPUŚCIŁ DO RUCHU W TAKIM STANIE !!!
Solówki to wersja TOWER DRIVE bez paskudnego podestu
piękne i prawdziwie niskie,produkowane od 2004 roku stały się podstawą do Hybryd i Super Singli ale tylko dla bogatych,Opole po 23 latach zapaści w zakupach dla Mzk musi najpierw odnowić tabor a dopiero potem przyjdzie czas na alternatywne napędy,przyzwyczaicie się do nich,i oby następne przyszły takie same.
Panowie a propos ,żeby 401 mógł wyjechać na ulice Opola pięknie odnowiony to należało by go oddać w wasze ręce,
tylko wy miłośnicy doprowadzilibyście go do stanu unikalnego,w nim nap prawdę nie wiele potrzeba,tym wozem jeżdził przez 10 lat od nowości pan Stanisław,który dbał o niego jak o swojego syna,jeżdził w komunikacji miejskiej Opola 37 lat,znał się na swoich wozach lepiej od mechaników,gdy jego wóz miał OT to brał urlop by być przy wozie i pilnować co z jego wozem robią,zapytajcie stadnickiego który nie miał lekkiego życia ze Stanisławem nie mógł się z niczego wykręcić jeszcze jako kierownik warsztatu i to dzięki Stanisławowi został przypadkowym prezesem tej firmy,Stanisław nie miał zjazdów,awarii i dbał o swoje wozy,401 ma większość oryginalnych elementów wewnętrznych co sprawia że nie wiele potrzeba do przywrócenia go do stanu fabrycznego a wszystkie zewnętrzne elementy są nadal produkowane w polsce dla Autosana który wykorzystuje części Ikarusowskie w swoich autobusach.Życzę wam aby trafił w wasze ręce,wtedy zobaczymy go na ulicach Opola choćby okazyjnie.
Ten kierowca że zdjęcia nie wiem czy powinien wykonać tą pracę na praca zwyczajnie tego gościa irytuje męczennik z niego pracujący jakby był niewiadomo kim.