Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Jako, że jest to wagon techniczny, na pewno nie będzie zbyt często jeździł na Tetce, czy innych liniach specjalnych, jednak są plany, żeby od czasu do czasu pojawiał się na liniach, choć zapewne najczęściej będzie tylko stał na wystawach np. podczas DTP, czy Nocy Muzeów.
Wagon A, to nawet sam zjechać/wyjechać na/z R-3 na Naruta nie może, a Ty byś chciał ludzi do niego wpuszczać Mówiąc inaczej: pytanie retoryczne. /kl
A było to przerobić na jakiś B lub C. W tej chwili po przeróbce A do stanu z początku XX wieku został tylko jeden niesprawny wagon (C) reprezentujący okres międzywojenny. A pamiętam jak wiele lat temu linia T kursująca na najciekawszej trasie Pl.Narutowicza - Al. Jerozolimskie - Zieleniecka - Targowa - Most Śląsko-Dąbrowski - Marszałkowska - Filtrowa - Plac Narutowicza (Warszawa w pigułce) obsługiwana była dwoma wagonami najpopularniejszego przed wojną typu.
To było ponad 20 lat temu i były inne realia. Dziś w zasadzie nikt nie umie powozić wozami z oryginalnymi nastawnikami z wozów A/C. A "atrakcji" z nimi było niemało. /kl
Jaką elektrykę i silniki zastosowano podczas odbudowy? Z Enki czy Berlinki?
Elektryka z enki i berlinki to dokładnie ta sama elektryka.