Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Sądze, że to nie przypadek że 2 jest takimi wozami obsługiwana. Turystom nic się nie stanie jak pojadą takim wozem
A ponadto te zdecydowanie lepiej wpisują się w klimat starego miasta
Przy 30˚C turyści zaczynają dopominać się o klimatyzację Poza tym - przepustowość. Nowe tramwaje to lepsze przyspieszenie, szybszy czas przejazdu, większa zdolność przewozowa. A tej dwójka potrzebuje.
Dziś było 25? wczoraj 30. i zarówno w Ganzach jak i w hannoverach tragedii nie było. Nie popadajmy w polską skrajność - nowe niskie za wszelką cenę, kij że później klima popsuta, tramwaj awaryjny, ale Janusz jedzie nówką. Przede wszystkim dostępność i częstotliwość. Potem można się bawić w 100% niskiej podłogi, która moim zdaniem jest jakimś chorym wymysłem, starczy co 2-3 kurs z dostępem dla wózków i osób z niepełnosprawnością. W Budapeszcie jakoś nie ma płaczu że jeżdżą wciąż Ganze, TW6000 i Tatrt T5. Tabor trzeba wymieniać, ale z głową.
Z tego co zrozumiałem, pojazdy są wymieniane, bo po danym okresie eksploatacji gwałtownie rośnie ich koszt, ubezpieczenie itp. Więc lepiej jeszcze sprzedać za dobrą cenę i kupić nowe.
A new option of CAF trams was ordered and they are planned to line 1, 50 and 56/61.
There is a part of the line 2 (Between Kossuth tér and Március 15.tér), where additional enforcement of the track is necessary for the CAFs in passanger service.
Additionally the tunnel at Lánchíd (Chain bridge) is also planned.
There is a problem with CAFs in my opinion: there are too few doors / too large distance between doors in the middle section. Also the setup of the passanger compartment not helping the easy passanger flow..