Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Grubo. Nikt nie chce w tym Gdańsku jeździć tymi autobusami z jakiegoś poważniejszego powodu?
Operatorzy prywatni dają lepszy tabor i lepsze wynagrodzenie.
@ Michał D. skoro jest tak źle to ile na godzinę mają kierowcy w GAiT a u prywaciarza?
Ile kosztuje wozokilometr "prywaciarza" a ile GAiTu? Serio pytam. Bo "prywaciarze" mają lepszy tabor, lepiej płacą i atmosfera niby lepsza a nie wiem czy per saldo nie wychodzi to dla miasta taniej.
Wszędzie brakuje kierowców, tylko że w Gaitcie jest to najbardziej odczuwalne.
kasa na merce jest, ale na utrzymanie tego co mają i pracowników już nie ma. Ciekawa polityka
w GAiT stawka na godzine masz 14.5 w czerwcu ma byc niby 15.5 brutto w BP Tour masz 21 zł Brutto Gryf tagrze 21 zł brutto a PKS Gdańsk niby 26 brutto ale umowa niby na 3/4
W PKSie jest taka stawka, przy umowie zlecenie. Na umowie o pracę z premiami wychodzi podobnie.
W BP ~21,40zł dostali kierowcy z "pierwszej" rekrutacji (01.01.2018). Później (~połowa Lutego) już 20,00zł. W marcu premia już była mniejsza dla "nowego " kierowcy. Rożnica w wypłacie kierowcy z pierwszej rekrutacji, a kierowcy zatrudnionego w późniejszym terminie potrafi wynieść nawet 800zł.
Pensja to nie wszystko. GAiT ma wiele dodatków finansowych, których BP nawet w połowie nie oferuje.