Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Norma, na 31 też regularnie widywałem Jelcze nawet po 2 sztuki extra (oprócz planowej wysokiej brygady), oczywiście na kursach na Barbarkę. Ba, nawet w poprzednią niedzielę jechałem kwadratem na tej linii na zadaniu niskim (i to takim od dawien dawna niskim, a nie to co ostatnio stało się w rozkładach niskie). Jednocześnie ten sam dyspozytor potrafił wystawić wóz niski na wysokim zadaniu (w szczególności w weekendy, ale i w dni robocze trafiłem na takie sytuacje - np. na wysokim 29 było SU12, a na niskim 52 jeździł Jelcz 120M). Nawet jak jeździł elektryk + wypożyczony SM12 + 413 + 515 to i tak sytuacja taborowa była kiepska. Był taki dzień, że na szczytowej 13 jeździł Jelcz M081MB (513), widocznie było bardzo krucho z solówkami. Pewnie dlatego też przy okazji przebudowy Szosy Chełmińskiej obcięto dodatek na którym ten wóz często jeździł. Na 33 to akurat mógłby spokojnie jeździć kwadrat (to już lepiej, żeby druga brygada na 42 była niska, która jest chociaż całodzienna). Co do 515 to miałem nim okazję jechać na 31, oczywiście udawał niskopodłogowca. 413 także nie oszczędzają, jak coś padnie i wyjedzie na podmianę to już jeździ do samego końca, nawet jak brygada kończy o 23:30. Czasem również udaje niskopodłogowca, jak tydzień temu, w poniedziałek na 15. Te używane SU12 z Mobilisu to pozwolą co najwyżej załatać braki w niskopodłogowcach.
Pomogą załatać, o ile szybciej te z mobilisu się nie rozpadną. Ostatnio 4 Jelcze na 52 były.