Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Pasowała mi ta linia w momencie kiedy skierowali ją na Głogowską. Brakuje tramwaju skręcającego z ulicy 28 Czerwca 1956 roku, w Hetmańską na Łazarz. Bardzo często taka relacja powstaje podczas objazdów i cieszy się dużym zainteresowaniem, szkoda że nikt nie pomyśli na stałe o czymś takim. Przesiadanie się na węźle Traugutta jest bardzo uciążliwe. Być może nie byłoby gdyby jedynka, siódemka i jedenastka regularnie nie spotykały się na Rondzie Starołęka, a potem nie jechały jedną watahą w stronę Łazarza. Czasami zanim zdąży się pokonać światła przy Traugutta, wszystkie trzy zdążą odjechać, a potem stój jak frajer i czekaj za następną kumulacją...
w Poznaniu jest za dużo linii tramwajowych a Ty chcesz tworzyć kolejne... tendencje są raczej w drugą stronę - tworzenie mocnych linii o częstotliwościach jednocyfrowych (fakt, że z maksymalnym ułatwieniem przesiadek co w Poznaniu mocno kuleje przez kult blachosmrodów i Świętej Przepustowości)
Tu już nawet nie chodzi o tworzenie nowych linii tylko przemodelowanie trasy, którejś z już istniejących chociażby trójki która zamiast pchać się przez centrum Łazarza (gdzie jest w tej chwili aż 5 linii tramwajowych), mogłaby zapewnić bezpośrednie połączenie centrum Wildy z Górczynem. Wiem, wiem zaraz pewnie będzie argument, że mieszkańcy walczyli o skrętną relację z Głogowskiej w Most Dworcowy, ale przecież jest dwunastka jeżdżąca co 10 minut i myślę że przesiadka na nią przy Dworcu Zachodnim z innego tramwaju jadącego od strony Górczyna to lepsze rozwiązanie (nawet nie trzeba iść na inny przystanek i skakać po przejściach dla pieszych jak chociażby przy Traugutta) niż czekanie 20 minut na trójkę i ludzie chyba tak robią, bo np. wczoraj trójka to w ogóle jeździła pusta, a w 12 pełno wiary. A co do tendencji o tworzeniu mocnych linii z częstotliwością jednocyfrową, haha mówisz o tych kilku dodatkowych brygadach 15 i 16 rano i popołudniu? No szał ciał.
no te dodatkowe kursy to jest kulawe podążanie za tendencjami