Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nie są takie złe, ale zakład rezygnuje z eksploatacji autobusów z manualną skrzynią biegów.
Na pewno oszczędność była wtedy jedną z przyczyn bo manualne skrzynie były na życzenie MZK.
@JP: Jelcze M101I w większości źle się spisują, są bardzo awaryjne, mają drogie i ciężko dostępne części do silników Iveco.
Nie powiedziałbym, że aż tak złe są. Linkowa skrzynia + mało żywotne sprzęgła to największa upierdliwość w naszych Salusach. Do tego można dodać często wariujący system ECAS czy wpadającą w wibrację budę co sprawia, że jest strasznie głośno. Silnik Iveco ? różnie się o nich mówi ale w naszych wozach dobrze się spisują. Powiedziałbym nawet, że są zaletą M101I. To samo dotyczy odporności na korozję- Jelcz się troszkę o to postarał.
Jak dla mnie powinny Salusy pozostać na 4,29,N1,N2 i na rezerwę, ewentualnie w weekendy na inne linie
@Veruś: Jedziesz Iveco, daleko nie zajedziesz
Jak Ci się chciało bawić w rymy to leci tak "jedziesz Iveco, nie zajedziesz daleko"