Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
No tak bo w tych latach to była sensacja.Nie tak jak teraz,wtedy pare samochodów na dobe przejechało i tyle.
Już się wyjaśniło , to jest niepodważalnie SAN H27B!!! Sany H25 nie posiadały takich okien dachowych ani chromowanych listew wokół dolnej krawędzi nadwozia.
Teraz się dopiero wyjaśniło, TO JEST SAN H25B!! Sanów H27 w MKS było tylko 4.
Sany H25 i H27 były produkowane równocześnie a różniły sie nie tylko tymi oknami dachowymi bo mam instrukcje obsługi SANA H25 z roku 1964 i są tam zaznaczone otwory dachowe.A zasadnicza różnica były silniki i SAN H25 był benzyniak a H27 były DIESLE.Oprócz tego H25 drzwi miał otwierane mechanicznie a H27 pneumatycznie.Także SAN nr 13 był sanem H 25.
Olek - Sany H25 i 27 były produkowane w wersjach A - klamkowych i B - miejskich.
Olek -Czy masz mozliwosc odsprzedania lub zeskanowania lub w inny sposob podzielenia sie trescia tej instrukcji.Moze masz i inne w swoich zbiorach
Mam jeszcze instrukcję JELCZ M11 a jak byś chciał tą o sanie to mogę ją jakoś zeskanować .
Przepraszam ze nie pisalem ale myslalem ze juz nie odpiszesz i tak zostalo . Jesli masz jeszcze taka mozliwosc ponawiam prosbe .
To nie jest San H25,tylko H27. Pozdrawiam.