Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
No w porównaniu do remontów z T-4 w stylu wybuch puszki z farbą, to te musiały się jawić jak nowe wozy .
@znawaca: Remonty z Kapeny szokowały śnieżną bielą linii okien. T-4 malowało zawsze na ohydny krem.
@Flash: Przystanek był w Alejach przed placem, koło PKP Ochota. 175 musiało się solidnie stąd wyłamać na skrajny lewy pas do skrętu w Raszyńską, więc niedługo potem dla 175 i 512 przystanek cofnięto w stronę Żelaznej, zanim w końcu przeniesiono za plac pod hotel.
Biały to swoją drogą, bardziej chodziło mi o oblachowanie, lakier i o wnętrze, gdzie jednolite płyty były, ładne klapy i wykładzina, czarne poręcze, listewki i takie tam detaliki.
ZTCP to tu były dwa oddzielne przystanki. Ten widoczny był dla jadących prosto i w Grójecką, a dla 175 ledwo widoczny zasłonięty tylną częścią autobusu.
Co kryje się pod T-4? I innymi "T"?
Zakłady o przeznaczeniu "technicznym" (w odróżnieniu od R - ruchowym)
Kojarzy mi się, że od wyrzucenia stąd przystanku ZDM uwarunkował zgodę na zrobienie buspasa.
Niewykluczone, że tak. Jakoś trochę przed tym, OIDP, dla 175 i 512 zrobiono przystanek nieco wcześniej, żeby miały szansę wbić się na lewy pas i wyszło, że to już prawie jest Plac Starynkiewicza, więc 175 zaczęło go omijać. Aż w końcu udało się zrobić przystanek pod Sobieskim.