Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Jedyne co razi to nie zabudowana farelka i taka biedna,goła jest...
Jaki silnik (synchroniczny czy asynchroniczny), kto jest producentem, dlaczego skrzynia taka duża?
Na 90% to jest standardowy silnik Emit i sterowanie Medcomu. Oczywiście asynchroniczny.
Będą używać wszystkie wozy, czy chcą je wykorzystywać na dodatkach i chcą mieć rezerwę z przegubów? Przy takim zasięgu bez sieci mają możliwość dojechać za obwodnicę. W takim przypadku dobudowałbym sieć na Kieleckiej lub Małokackiej do Rolniczej, a dalej bez sieci mogą jeździć, zastępując 147 itp trolejbusami. A w przypadku Obłuża to zelektryfikować Janka wiśniewskiego, a dalej już bez sieci.
Problem w tym, że władze miasta założyły sobie chyba, że nie wybudują już ani metra nowej sieci. Na 27 jest 11 brygad na 181 będzie jedna trolejbusowa więc zostaje kilka wozów w rezerwie mimo wszystko.
Przez tą niską szafę wydaje się, że jest tam bardzo ciasno niestety. Ale ocenię jak się przejadę osobiście.
Na karwiny przydałoby się więcej przegubów, zwłaszcza w szczycie, jak uczniowie i pracownicy wracają do domów. Na 25 też widuję przeludnione pojazdy.
Przeładowane pojazdy dzień w dzień nie polepszają renomy, nie zachęcają do zmiany samochodu na trolejbus...
Gdzieś wyczytałem że ST12 IV mają obsługiwać linie 29 i 31 a ST18 linię która powstanie w miejsce linii 181.
Z tymi krzesłami na kole to dobry pomysł.;)
Podobno ma być zmieniona trasa linii 27. Wie ktoś jaka będzie nowa trasa?