Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Tylna oś sprzężona jest elektronicznie z przednią i nie jest dla pojazdu stanem normalnym jej skręt w czasie gdy przednie koła są prosto
One już pod koniec miały coś nie tak z tymi osiami. Jak miałem przyjemność prowadzić takiego Neoplana, to po ostrzejszym skręcie już na prostej jeszcze chwilę jechał skosem, co było bardzo dziwnym uczuciem dla kierowcy
Widziałem kiedyś taką sytuację jadąc rowerem za MAN-em NL313-15. Wóz skręcał w lewo i oś pozostała skręcona o około 45 stopni, po czym jeszcze przez kilka sekund jechał "bokiem". Dobrze, że jezdnia tam była szeroka i że po chwili oś powróciła do prostej pozycji.
45 stopni to nie było, ale dość nieprzyjemnie jechać wąską ulicą wzdłuż zaparkowanych samochodów
Tak apropos`, tutaj trafiłem ciekawy przypadek skrętu osi: http://phototrans.pl/14,945338,0.html
W Radomiu na zajezdni stoi 825 przeznaczony do kasacji, który również ma skręconą oś z tyłu pomimo prostych kół z przodu