Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Tak to jest jak się na siłę wycofuje w pełni sprawne Jelcze 120M tylko dlatego, że są wysokopodłogowe. Przecież mogłyby jeszcze trochę pojeździć na jakichś szczytówkach. 4 wysokopodłogowe wozy na prawie 230 autobusów to i tak bardzo mało i ciężko byłoby na niego trafić. Poza tym podejrzewam, że są w lepszym stanie niż niskopodłogowe gnioty czy Neoplany...
Zapłacą. Spalanie tego gówna jest dwa razy większej, niż w takim 120M.
Bez przesady z tym "gównem". Oczywiście, że spalanie bije wszelkie rekordy. Przecież producent projektował alternatywny napęd do KRÓTKOTRWAŁEJ jazdy bez sieci a nie powyżej 60% rozkładu. Jazda na tym generatorze jest jak jazda autobusem na dwójce z gazem w podłodze. Wiadomo, że spali 2 razy tyle co normalnie.
Wy tu mówicie o Jelczach M120, ale najgorsze jest to, że MPK Lublin sprzedaje niskopodłogowe Jelcze M121M, nie wspomnę, że niskopodłogowe Neoplany i Mercedesy też są wycofywane, a teraz widoki takie, że 15tka nagle stała się trolejbusem. Nie wiem ale odkąd kiedy rozpoczęło się wycofywanie Jelcze M11 i Ikarusów oraz masowa sprzedaż trolejbusów na Ukrainę to zaczęła się chora polityka taborowa tej spółki.
Trolejbus wczoraj pokazał się też na 45/III.
^^ Od kiedy to Warbus ma trolejbusy?
@Radko: Chorą politykę to oni prowadza od co najmniej dwudziestu lat; w drugiej połowie lat 90-tych skasowali masę sprawnych ZiU-9 i PR110M.
Ta firma to stan umysłu.
A dziś rano na 15/V znowu jeździ trolejbus.
Trolejbusy są ostatnio stałym elementem na 15/V rano i na jednej z brygad 40+15 po południu (nie znam numeru - podpowie mi ktoś?), a także w szczycie na jednej brygadzie 45 (nie jest to jednak 45/III - po południu jest to 45/VIII, a jaki numer ma rano to nie wiem).
Za to ostatnio 45/III przejął Warbus. Na 45 jeździ od rana do ok. 14:00, po czym jedzie do Głuska na 3 (chyba XI, ale numer mógł się zmienić).
Poranny trajtek na 45 to też jednak 45/VIII.