Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
ZKM wycofał #4258 z sieci z powodu fatalnego stanu technicznego.
Tyszek/Dawid: Jak wspomniałem pod uwagę biorę wpisy w oficjalnej bazie pojazdów ZKM Gdynia, w której oba pojazdy wciąż figurują. 3046 jest już rozbebeszony więc jego los jest przesądzony. Odnośnie 4258 to ciekawe info, wydaje mi się jednak, że może powrócić po naprawie. Faktem jest, że na Z jeżdżą teraz regularnie jeszcze starsze MANy 4256 i 4257.
6075 definitywnie wycofany? Jeszcze 2 listopada miałem okazję nim jechać na 386. 6220 też zdaje się ostatnio jeszcze na R się pojawiał. 7288 i 7289 wycofane z sieci dopiero teraz, mimo, że jeżdżą już jakiś czas po Gdańsku?
6220 faktycznie jeździ, ale nie jest zgłoszony do sieci. Dopóki była szansa, że 7288 i 7289 wrócą do Gdyni to ich nie wycofywałem.
W sumie to z Warbusa "odjechały" wszystkie AMZ poza 8041/8001 i są w Elblągu poza 7044, więc nie wiem jak to traktować. Warbus nie zgłosił ich wycofania ZKMowi?
8002 i 8004 wycofano jeszcze w 2017 roku. PKS wszedł jako podwykonawca na 177/187 już bodaj 23.12.2017 r. Na dzień dzisiejszy oficjalnie Warbus posiada w sieci tylko 1 wóz czyli 8041, który też jest formalnie tylko dzierżawiony. Żeby nie było zbyt prosto to z kolei 7044 jest własnością Warbusa, ale z kolei dzierżawiony jest przez PKS Gdańsk
Dzięki Paweł, zapomniałem o tym przejęciu jeszcze w 2017. A akurat z tymi dzierżawami to znam sprawę.
6075 robi za autobus rezerwowy do obsługi linii nr 1 w Pucku, a jego występ w sieci ZKM Gdynia w okresie 1 listopada traktował bym jako wzmocnienie "siły".
3007 też wrócił z modernizacji z Bolechowa (wymiana baterii trakcyjnych), ale jeszcze do ruchu nie wrócił.
Również 3023 wrócił z modernizacji, a obecnie w Bolechowie są 3024, 3026 i 3027.