Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Wróćmy do dykt, będzie niezawodnie
Jeśli wogóle działają bo ostatnio na 122 jakieś conecto tandeto miało zepsute przednie
Karol Woźniak : Zapomniałeś dodać,że GAiT ma ten sam problem bo wina nie leży po stronie przewoźnika tylko wine ponosi R&G z niedopracowanym sterownikiem SRG-6000P,który podczas jazdy sam potrafi się zresetować,włączymy podgląd na kamery - też się resetuje,niejednokrotnie nie działają na przemian przedni wyświetlacz lub tylni a boczny potrafi nie zmienić linii albo kierunku,do tego wadliwe monitory w przestrzeni pasażerskiej,które zaczynają działać przy dodatniej temperaturze w wewnątrz wozu. I wina nie leży po stronie przewoźnika choć widać po Tobie Karolu,że jesteś tylko i wyłącznie cięty na tego jednego.
Gait ma dużo więcej wozów z tym sterownikiem, a sytuacji takich jak na zdjęciu właściwie nie ma, są naprawdę incydentalne. A w BP? Codziennie i to w kilku wozach... Jeśli przewoźnik nie potrafi rozwiązać sytuacji z producentem to może warto by było chociaż uczulić kierowców by sprawdzili, co się wyświetla na zewnątrz przed rozpoczęciem kursu. Bo nikt mi nie powie, że jazda z tablicą "179 odjazd za 10 min" na liniach 169 i 171 jest okej...
Popatrzcie też na Pesy której bardzo często jeżdżą z napisami "odjazd za ... " lub mają bałagan na wyświetlaczu że nic nie idzie rozczytac.
Pocisków na BP Tour ciąg dalszy... A tymczasem potrójny skład żelazek w GAiT śmiga już trzeci tydzień ze źle ustawionymi wyświetlaczami, dwa skrajne wagony mają ustawione 8 Jelitkowo lub Przeróbka, a środkowy analogicznie ma ustawione 8 Zaj. Nowy Port przez Brzeźno lub Jelitkowo przez Zaspę (w kierunku Przeróbki) to jest raz. Kolejna rzecz kierunek linii 130 i wieczny scrolling nawet w C2`jkach które mają wyświetlacze z większą rozdzielczością... W przypadku linii 130 można ustawić w dwóch rzędach końcówkę, kolejna kwestia końcówka Wały Piastowskie -> w solarisach i conecto jest beznadziejnie cienka czcionka że wygląda paskudnie, jakby nie można było tak jak np. dla 138 ustawić w dwóch rzędach....
Mam jeszcze wymieniać więcej hitów z ZKM... przepraszam z GAiT? Bo naprawdę jest to denerwujące jak się cały ciśnie jednego, a ten który najbardziej daje d..y i nadal ma dziury w kursach oraz musi być wspomagany swoim podwykonawcą nie słyszy od was żadnej słowa goryczy. Zapewne musicie siedzieć cicho aby dawał wam pojazdy na te imprezy... Szczerze? Mając takich "potakiwaczy" nie dziwię że mamy w Gdańsku to co mamy czyli jeden wielki syf i burdel...
Karol Woźniak : Skoro R&G nie wiem w czym jest problem,że wyświetlacze się zawieszają lub resetują w trakcie jazdy to o czym tu mówić
Waror musi zhejtować BP Tour, bo inaczej GAiT mu chyba nie zapłaci. Burdel w GAiT jest niesamowity, a nawet słowem nie wspomni. Żałosne.
Tu jest kwestia taka, że nie chwalę zachowania BP Tour, za te poobijane delikatnie mówiąc pojazdy czy wieszające się wyświetlacze oraz brak obsługi w języku polskim... Ale wkurzające jest to najeżdżanie na tylko jedną stronę i wytykanie jej błędów, a trzymanie w ciszy tego co na codzień wyprawia GAiT...
Aby zrobić reset zaciętego R&G w tej konfiguracji trzeba wyłączyć i włączyć autobus.