Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Zapewne faktycznie nie dotrwają. Za dużo elektroniki, za delikatne konstrukcje, które co prawda pozwalają zredukować masę własną pojazdu, ale sądzę, że trudne polskie warunki zweryfikują ich trwałość.
Autobus mający > 15 lat już nie powinien być eksploatowany liniowo, więc nie ma znaczenia czy wytrzyma czy i nie.
Zostanie chociaż jeden na historyczny? Moim zdaniem te wozy miały bardzo duży wkład w zmianę wizerunku KM w Gdyni. No i bardzo mi się do dziś podobają wizualnie
#5241 świetnie by się nadawał, bo to chyba pierwszy wyprodukowany N4021td?
przyklad - długie solarisy co jeżdżą w Meteorze na Zetce od bardzo dłuższego czasu się sypia a mają dwa lata dopiero. i teraz taki autobus ma wytrzymać 20 lat... nie realne.
@Łukasz Banasiak: Bo jest przestarzały technologicznie, wyeksploatowany i zwyczajnie zużyty?
Ja już wiele razy mówiłem, że wiek pojazdu nie jest wyznacznikiem stanu technicznego. Jak się nie dba, to nawet i 15 lat auto może nie dożyć. Samochody starsze niż 15-letnie też powinny w takim razie być kasowane?