Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
To i tak GOP jest do przodu, bo bilans wynosi -32 km, a w Łodzi - 41,5 km. A podasz takie zestawienie z Krakowa i Wrocławia?
Nie do końca zgadza się z GOP, ponieważ w 1991 roku o ile dobrze pamiętam wybudowano odcinek od przystanku Bytom Łużycka do pętli Wrocławska
Miałem na myśli nowe linie, a nie pętle przy istniejących liniach. Nowa pętla na Wrocławskiej powstała w 1989 roku.
Pabianicka zdaje się być przyklepana do remontu i przeżycia. Za to w Gdańsku dochodzą tylko nowe trasy tramwajowe, poza likwidacją torowiska do zajezdni Łąkowa i przełożeniem torowiska z Gdańskiej na al Płażyńskiego to nic na minusie w ostatnich latach.
Czy ja dobrze słyszałem, że on ma przetwornicę wirową? Jeśli nie ma to co tak szumi w tym wagonie?
To nie przetwornice, tylko ich wentylacja tak szumi. Taka mała wada fabryczna
@KJ: Jeżeli liczymy ostatnie 30 lat, to jeszcze dochodzi "przełożenie" torów z Długich Ogrodów na Podwale Przedmiejskie.
@Krzychu: Wrocław - zlikwidowano torowisko na Dyrekcyjnej (1 km), a wybudowano 6,2 km torów: na Gaj (1,5 km), Kozanów i Stadion (4,5 km) i na Peronowej (0,2 km). Dodatkowo w budowie jest torowisko na Hubskiej (0,8 km). Kraków: zawieszono ruch na Mrozowej (1,8 km), a wybudowano 15 km nowych szlaków: tunel (2 km), Pawia (1 km), Mały Płaszów (4,2 km), Ruczaj (3,5 km), Kurdwanów (3 km), estakada Płaszów (1,4 km). Dodatkowo trwa budowa torów od Kurdwanowa do Zakopiańskiej (1,6 km).
Dzięki. Czyli jednak Łódź wygląda blado w porównaniu z innymi tramwajowymi miastami.
Jacekso: jeszcze we Wrocławiu wyłączono z użytku torowisko na Kosciuszki.