Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
A dokładniej jest to 34/VI rano i 7/XII po południu. Oto kursy:
34/VI:
Osiedle Choiny: 6:29, 8:29
Dworzec Główny PKP: 7:27, 9:28
7/XII:
Felin: 14:51, 17:26
Zbożowa: 16:08, 18:14 (jako Zielona do zajezdni)
Często brakuje sprawnych autobusów, a rezerwa trolejbusowa w godzinach szczytu wynosi ok. 30 pojazdów.
To nie lepiej zlikwidować jakąś linię autobusową (lub kilka) i zastąpić ją trolejbusową?
@Kowalski: Właśnie, że niecodziennie, bo w zeszłym tygodniu w dni nieparzyste na tej brygadzie wyjechały kolejno 2222, stary Mercedes i 2241, a niecałe 2 tyg. temu Neoplan. Dzisiaj autobus Solaris. Więc tylko po części trolejbusy. 45 też trolejbusowa szczytowa brygada ostatnio obsługiwana przez same autobusy, głównie stare.
Kierujący (który będąc podkurwionym na konieczność jeżdżenia takim wynalazkiem nawet nie zauważył fotografa) również pozdrawia 😉
A jak wygląda sprawa uprawnień do kierowania trolejbusami? Czy wystarczy PR kat. D czy jeszcze jakieś inne uprawnienia elektryczne np. świadectwo kwalifikacji SEP? (pytam serio)
Wystarczy jedynie prawo jazdy kategorii D oraz oczywiście przeszkolenie wewnątrzzakładowe. Nie ma jako takiej styczności z 600V, żeby był konieczny SEP
Na razie MPK wycofuje stare wozy, a nie kupuje nic nowego. Jeżeli Warbus nam wykituje, to wtedy już MPK będzie w kropce i znowu zaczną ściągać szrot z całej Polski. Wiadomo, że miejski przewoźnik nie musi mieć rezerwy na wypadek zawalenia przez ajenta, ale mimo wszystko chyba widzą jak napięta jest obecna sytuacja.