Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Trwały prace przy podłączaniu nowego toru południowego do reszty sieci (Usuwanie zwrotnic i tym samym zakończenie remontu torów), tramwaje kończyły przy Ziemskiej z powodu wyłączenia napięcia i niekorzystnej lokalizacji przerywacza sekcyjnego.
gdzie był remont ?
Nieco ponad rok temu rozpoczęła się inwestycja unijna polegająca na modernizacji obiektu inżynierskiego nad potokiem Julka oraz fragmentu trasy od potoku do przejazdu drogowo-tramwajowego koło Osiedla pod Brzozami. Korzystając z zawieszenia ruchu na tym odcinku Tramwaje Śląskie własnymi siłami zaczęły remontować resztę trasy od potoku do pętli w Biskupicach. W.czasie prac przy moście jechali równo z dwoma torami (To była gdzieś połowa odcinka podlegającemu remontowi), po ukończeniu prac przez zewnętrzną firmę w okolicy potoku i wznowienie ruchu TŚ prowadziły remont pozostałego odcinka tradycyjnie pod ruchem, wymieniając tylko po jednym torze.