Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Podoba mi się ujęcie. Miałeś farta, że żadna puszka się nie pojawiła
Tu często tak jest, bo niejednokrotnie autobus wjeżdża na końcówce zielonego, robi wymianę pasażerów i rusza. to było niezłe miejsce na foty Merców O405GN
To teraz trzeba fotografować nowe Citara Może kiedyś uda się zrobić z tramwajem po prawej
Citara to będą jeszcze długo jeździć :P Teraz trzeba wciąż focić pozostałe O405N/GN2, Many NG313, NL263/283 i Solarisy 2505-2509
W jednym, nowym Citaro dzisiaj trzeba było uruchamiać przyciskiem serwisowym w komorze silnika. Od stacyjki się nie uruchamiał, bo wyskakiwał jakiś błąd. Natomiast w kolejnym Citaro był ogólny problem z uruchomieniem silnika - kręcił kręcił ale zakręcił po jakieś 6 próbie. Też niektóre przeguby zjechały, bo miały wyciek płynu i w środku robił się basen. Także podsumowując super są te rzekomo najlepsze autobusy...
No cóż, może się spieszyli w fabryce, zaraz wyjdzie że dobite Banany były lepsze:) Dodajmy do tego fatalną jakość obsługi w technicznej w GAiT.
Nic nadzwyczajnego jak silnik jest jeszcze nie dotarty. A problemy z elektroniką się zdarzają, teraz wszystko jest nadmiernie nafaszerowane. Nie ma tutaj znaczenia czy to MAN, Mercedes czy Solaris...