Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Witam już kilka naszych pojazdów zostało pomalowanych w barwy ZTM metropolia dwa z pierwszych zostały pomalowane dwie dyskorolki z linii 22
A teraz już kończy swoje malowanie 784 razem z remontem generalnym
Pozdrawiam irex Świętochłowice
Najgorszy nowy autobus jaki można nabyć w Polsce.
Panie Koziele, jak chcesz tani nowy autobus, to tylko od Solarisa!
Białoruskim wynalazkom kontrolowanym przez dyktatora mówię NIE!
Bardzo ładnie że firma Irex z własnej inicjatywy przemalowuje swoje pojazdy, szkoda że nie ma jeszcze odpowiednich nalepek. MAZ to taka jednorazówka dobra tylko jak jest nowa, same materiały konstrukcyjne muszą być słabsze niż w tej polskiej produkcji (ciekawe skąd MAZ bierze tak w ogóle stal do produkcji). Remont generalny MAZa, który jeździ raptem 5 lat o czymś świadczy. Rozumiem że te starsze z roczników 2011 już miały taki remont?
Ten 923 jest autobusem rezerwowym za 784? W sumie to chyba wolałbym by to autobusy liniowe były najpierw przemalowane niż rezerwa. No chyba że są jakieś plany by 923 gdzie w końcu na stałe jeździł...Ogólnie nie rozumiem tego przydziału autobusu do linii. Jak coś spełnia wymagania to powinno mieć prawo jeździć do samego końca umowy. Niebawem w firmie Irex to chyba będzie więcej MAZów 103 (ponoć koniec umowy w Tczewie) więc wszystko będzie w rezerwie czy jakieś inne plany?
Moim zdaniem przewoźnik powinien móc rotować tabor na swoich liniach jak chce, ważne by spełnić te minimalne wymagania rocznika.
100 razy lepiej wygląda ten MAZ 103 w tym żółtym. Jakby Irex wprowadził cały schemat ZTM to musiałby chyba zlikwidować swoją charakterystyczną czcionkę dla numeru taborowego autobusu a to już byłoby sporą stratą Nie podobają mi się te kulfoniaste.numery z gliwickich nówek....
Jest przydział autobusów w samej umowie po to aby w nowych przetargach nie zgłaszano już autobusów wcześniej zgłoszonych. Nie wiem czy przewoźnik ma prawo aneksować tą liste gdy będzie chciał jeździć nowszymi. Ciekawe czy przewoźnik może poprostu dopisać autobusy mogące stale pojawiać się na danej lini. To znaczy KZK wymagał minimum 8 autobusów a przewoźnik dopisuje do tej listy kolejne 8 sztuk spełniające wymagania. Te stare 8 sztuk ma chyba prawo dopisać do innej umowy z jeszcze starszymi autobusami. Wtedy do końca umów mógłby sobie rotować autobusy jak w PKMach...oczywiście przestrzegając wymogi rocznikowe,
Przykładowo MAZy 103 z 2014 roku na 22, 600 i 663 a wtedy starsze MAZy z 2011 zgłosić na 146.
Na 73 gorzej
Ciekawe kiedy chociaz pomalują 782? W sumie ten sam rocznik co 784. I to jest właśnie głupota że przewoźnik nie może sobie na stałe przerzucać wozów mimo że są np. identyczne...Chodzi mi o sytuacje gdzie przewoźnik jak ten PKMowy przerzuca sobie autobus bez potrzeby powiadamiania organizatora bo to nie jest zgłaszanie rezerwy tylko rotacja posiadanego taboru na posiadanych liniach...