Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Wtedy człowiek się cieszył jak dojechał i nie zarwała się pod nim podłoga.
No a teraz to już w ogóle jest bajka, zwłaszcza w solarisie którym jeżdżę. Po otwarciu drzwi nie działa sterowanie ECAS, wtedy dopiero cyrki są. ;P
Wooo, biało-czerwona peera i jeszcze z czerwonym pasem na drzwiach, jak mi się wtedy takie podobały. Szkoda, że żaden z dzisiejszych zabytków nie został tak pomalowany, tylko wszystkie na kremowo
Bo wszyscy robią na "fabrykę" a tak malowała Kapena. Ale jest plan...
To Kapena tak malowała z czerwonym pasem na drzwiach? W Radomiu pamiętam takie sztuki i jako dziecko uważałem, że one są po prostu starsze, a te nowsze były czerwono-kremowe. Poza tym zdarzały się też z czerwonym pasem nad oknami.
@znawca: To może taką Kapenę? http://phototrans.pl/14,967102,0,Jelcz_PR110M_178.html
@empi: fabryka malowała pasy na drzwiach do około 1987 r. (w peerach i migach) a główny kolor był kremowy. Dopiero w 1990 albo 1991 zaczął pojawiać się biały oraz inne kolory pasa lub w ogóle całe schematy (chociaż słyszałem, że zanim nastały L11, peery dla PKS malowano z niebieskim pasem). Natomiast Kapena malowała drzwi dłużej (chyba przestali w I poł. lat 90.) a główny kolor był biały (chociaż zdarzały się odstępstwa).
@Ryszard: To raczej eksperymenty fabryki a nie Kapena, ale jestem na nie
Bzdura. Siwe Berliety wypuszczała też fabryka, zwłaszcza w seriach produkowanych od 1990 roku.
Niebieski pas w ramach schematu był nawet w PR100. Może myślano o Krakowie, ale autobusy trafiły do LOTu i obsługiwały płytę lotniska międzynarodowego. Na krajówce wtedy kursowały naczepy San później wymienione na specjalne szerokie i niskie naczepy do Starów (wyposażenie wnętrza podobne jak w Berliecie).