Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.
24 lipca 2011 - Poznań, zajezdnia Kacza. Od razu widać jaka marka tu dominowała. Wysokie cła, niskie koszty pracy i duży potencjał rynku decydowały o otwieraniu montowni i fabryk w Polsce w latach 90. Pod Poznaniem były MAN i Neoplan, działał swego rodzaju lokalny patriotyzm i kupowano pojazdy tych marek. Taki lokalny patriotyzm nie działał z kolei we Wrocławiu, gdzie od pewnego czasu wcale Volvo nie kupowano, ale tak czy owak fabryka miała pełne portfolio zamówień z Europy. Wracając do Wielkopolski, decyzja koncernu VW, będącego właścicielem MANa, zadecydowała o budowie pod Poznaniem fabryki dostawczego VW Craftera i przeniesieniu całej produkcji autobusów do Starachowic.
Komentarze
Kasper1996 ze Szczecina (*.szczecin.vectranet.pl)(2019-08-06 22:22:47.994032)
Zdjęcie 4D - czyli siedem zgrabnych mordek MAN-ów
tom (*.multi.internet.cyfrowypolsat.pl)(2019-08-06 22:55:00)
Nie 7 a 8
Wyślij twój komentarz
Funkcje użytkownika
Udostępnij znajomym:
Pokrewne zdjęcia
Załaduj mapkę
Zarejestruj się i dodawaj zdjęcia do naszej galerii: Kliknij tutaj.