Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Może 147? Ostatnio przez Szombierki jechał chyba właśnie ten przegub z wbitym 147 (Może był na linii i właśnie zjeżdżał).
Dyktator, #91 dziś normalnie na 623 tylko że na innym planie. Wczoraj z resztą było tak samo.
@Jaro, nie do końca, 23.09 #67 podmienił wóz #89 który miał problemy z silnikiem i nastąpiła podmiana po godzinie 9.
Klosok przydał by się na 73
Najlepiej to wypadałoby usunąć usterki, które czasem się pojawiają oraz naprawić klimatyzacje gdzie w tym wozie podczas wysokich temperatur można się czuć jak w solarium. Chociaż zapomniałem o jednym, to prywatny przewoźnik to o takich rzeczach raczej można zapomnieć.
Gdy jakiś przewoźnik chce to może by się postarał na lepszą obsługę. Dla przykładu taki Pawelec, w przetargu na 820 w konsorcjum z Świerklańcem udało się pozyskać w leasingu nówki Urbina gdzie jeżdżą od rana do końca służby. Prezydenta to nie stać na lepsze wozy z wyższej półki to musi się ratować Mazami czy innym autobusopodobnym.
Jedyny PKM jaki miałby najbliżej to Świerklaniec, ale za mało wozów mają, Katowicki PKM mógłby nawet się zgłosić skoro obsługuje 830 to czemu nie spróbował w innych rejonach? Wszystko kwestia pieniędzy.
Przecież PKM Świerklaniec to ten sam niski poziom co prywaciarze w GOPie... Nic nie dbają o tabor, gniją pod płotem Volva za które płacą leasing i skupują z całej polski i zagranicy trupy które idą na złom jak zaczynają generować koszty wyższe niż 2.50 za wymianę żarówki.
Czy ja wiem, świerklańckich Volv jest coraz mniej a unijne lwy czy te z oslo się nawet dobrze trzymią. Ex-krakowskie urbina dzielnie czekają w poczekaniu na rezerwie to też są gotowi na podmiany.
PKM Świerklaniec ma dużo wolnych przegubów,które jeżdżą zamiast krótkich...
Przegubowych lwów nie będą mieć w nieskończoność wolnych na rezerwie, 5/820/129 tam to muszą na nie być gotowi w razie awarii przydziału. Krakusy ratują sytuacje jeżdżąc codziennie...