Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Rozwiązaniem tyle niespotykanym, co zbędnym. Jeszcze na dachu, suficie i podłodze po dwa wyświetlacze dołożyć.
@empi - zwłaszcza, że w tych wozach sposób umieszczenia tego wyświetlacza po lewej stronie zwyczajnie razi: został chamsko zaimplementowany w miejsce otwieranego lufcika w drugim oknie od przodu.
Mam nadzieję że zniosą w końcu idiotyczny nakaz wsiadania przednimi drzwiami w miejskich liniach 117, 123, 137 i 138. Bo to absurd, że nie można nimi jeździć jak pozostałymi liniami, a o braku wrocławskich kasowników to nawet nie wspomnę.
123 moim zdaniem powinno być już wcielone do obsługi przez MPK.
Przynajmniej ma wrocławskie malowanie a nie jak w nowych Citaro jakieś pseudowarszawskie, bez żółtego paska na dole.
Będą się jako tako sprawować do gwarancji. Po gwarancji się zacznie "eldorado"
Lubianą tapicerkę? Ciekawe przez kogo, bo moim zdaniem ten wzór jest już oklepany do bólu i nudny. Jestem przeciwnikiem unifikacji i szkoda, że DLA nie postawiło na inną tapicerkę.
Aaaaa moje oczy! Po co podmiejskiemu ałtopuzowi 3 drzwi? Dla obsługi gmi wystarczą dwiodrzwiowe małe pojazdy typu minibusy a nie autobusy.
@Robcio to już nie są czasy typu 2008 roku, gdzie na 123 można było spotkać Autosana A0909L...