Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Konstal 13N #516

Detale

NazwaKonstal 13N
(Konstal) /Konstal 13N (4xKonstal LTa-220 41kW/56HP ) [4-4-4] (1959-1969)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1961
Zezłomowany1985
Właściciele
19631985MZK Warszawa
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19631985516 / MZK Warszawa

Zdjęcia

16 sierpnia 1984 - Warszawa, ul. Jagiellońska (ówcześnie Stalingradzka przy Placu Leńskiego). Praski skład 516+515 na linii 21 bis jedzie w stronę Żerania FSO. Wkrótce wagon 515 zostanie zdjęty ze stanu, ale otrzyma „nowe życie” jako drugie wcielenie wagonu 591. Natomiast 516 pojeździ do 1985 roku, z tym że już jako wagon sterowany.
Autor: Kelly
newser
20 listopada 1984 - Warszawa, pętla Wiatraczna. Przód pierwszego wagonu praskiego składu linii 21 516+515, podstawiającego się dla pasażerów po odjeździe tramwaju linii 26. Na torze obok widoczny żoliborski skład linii 22 648+nn. Widoczne różne rodzaje prawych zewnętrznych luster w zależności od zajezdni. W tamtych czasach trasa linii 22 przebiegała aleją Waszyngtona. W tle przejeżdża Ikarus 280. Widać również charakterystyczną dla epoki ławkę przystankową i kosze na śmieci z symbolem „MPO E-5”.
Wagon 516 po Naprawie Głównej I w grudniu 1981 roku, ostatniej w jego historii. Pojeździ do kwietnia 1985 roku, ale już jako wagon sterowany, po kasacji wagonu 515 w zestawieniu 327+516.

Autor: Kelly
newser
Komentarze: 2


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: