Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Neoplan N6121 #5906

Detale

NazwaNeoplan N6121
(Neoplan) /Neoplan N44xx Centroliner
VINWAG36121X1PN32175
Numer zabudowy
Wyprodukowany2002
Zezłomowany
Właściciele
20022005TL Lausanne Renens
20102021TCE Ploieşti
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20022005VD 355768
2010PH-908
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20022005815 / TL Lausanne Renens
20102011815 / TCE Ploieşti
20115906 / TCE Ploieşti

Zdjęcia

2 września 2010 - Ploeszti. Wnętrze Neoplana N6121. Niska podłoga jest prawie na całej długości trolejbusu.
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti. Widok na człon B. Większość siedzeń pasażerskich dostępnych jest bezpośrednio z poziomu podłogi (bez podestów). W szafie z tyłu znajduje się silnik spalinowy, który spełnia funkcję agregatu prądotwórczego.
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti. Widok na przód. Za kabiną kierowcy znajduje się sporej wielkości szafa prawdopodobnie z jakimiś elementami sterowania napędem. Mam nadzieję, że wybaczycie większą ilość ujęć ze środku wozu, ale trolejbus jest naprawdę nietypowy więc warto pokazać więcej.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

2 września 2010 - Ploeszti. W takich zgrabnych szafeczkach umieszczonych powyżej nadkoli, pomiędzy siedziskami umieszczono urządzenia sterujące napędem.
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti, Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino. Z uzyskanych przeze mnie informacji wynika, że w 2002 roku TL Lausanne miała zapłacić za te trolejbusy 1,5 mln franków szwajcarskich za sztukę. Natomiast dla RATP cena wyniosła 140 tys. EUR za jeden wóz. Pojazdy mają po 100-150 tys. km przebiegu. Czas pokaże, czy w Ploeszti okazyjnie kupili wciąż jedne z najnowocześniejszych trolejbusów na świecie, czy też baaardzo drogą kupę złomu. Póki co chyba nie mają z nimi problemów, bo jeździło 16/18 sztuk obsługując wszystkie zadania trolejbusowe w mieście.
Autor: Misiek194
edytor
2 września 2010 - Ploeszti - Podul Inalt, czyli jedna z pętli linii 202 (i 201 w weekendy). Postój w tym miejscu ma charakter techniczny, przystanki początkowy i końcowy natomiast znajdują się bliżej osiedla, za torami kolejowymi. W sumie mi to pasowało, można było spokojnie zrobić trochę zdjęć wnętrza trolejbusu. Aczkolwiek okazało się, że wymaga to pozwolenia samego Prezesa, którą to po bodaj 6 rozmowach telefonicznych udało się uzyskać. Na pytanie o możliwość fotografowania w zajezdni tylko nogi się pod Panią dozorcą ugięły więc odpuściłem ;)
Autor: Misiek194
edytor
24 lipca 2021 - Ploeszti, Strada Gheorghe Grigore Cantacuzino. Brzydkie są te Neoplany, przypominają mi trochę autobus lotniskowy.
Autor: Solaris536

Komentarze: 2


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: