Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nazwa | DAB 7-5-TL11/3 (DAB) Leyland 7-5-TL11/3/DAB Serie VII | |
VIN | 8300422 | |
Numer zabudowy | DAB-32221 | |
Wyprodukowany | 1983 | |
Zezłomowany | 2017 | |
Właściciele | ||
1983 | 1988 | De Blaa Busser Skive |
1988 | 1991 | Nissen Skrydstrup |
1991 | 1991 | DAB Silkeborg |
1991 | 2001 | PKS Głogów |
2001 | 2009 | UG Zielona Góra |
2009 | 2017 | PKS Zielona Góra |
Numery rejestracyjne | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Tablice rejestracyjne |
1983 | 1988 | JK 93 381 |
1988 | 1991 | LS 89 310 |
1991 | 2000 | LGJ 401D |
2000 | 2001 | DGL F834 |
2001 | 2007 | FZ 09987 |
2007 | 2009 | FZI 32PR |
2009 | 2017 | FZ 77183 |
Numery taborowe | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Numery taborowe |
1983 | 1988 | 31 / De Blaa Busser Skive |
1991 | 2001 | 10001 / PKS Głogów |
2009 | 2017 | Z90101 / PKS Zielona Góra |
Inne informacje | ||
Typ: Leyland 7-5-TL11/3. Nadwozie: DAB serie 7. Numer nadwozia: DAB-32221. Układ drzwi: 1-1-0. (06.12.1983) Data produkcji. (08.07.1991) Data pierwszej rejestracji. Autobus jeździł w: (1991-1999) PPKS Głogów. (1999-2001) Intertrans PKS S.A. Głogów. Przydział w PKS: (1991-2001) Głogów. (2009-2012) Gubin. (2013-2017) Krosno Odrzańskie. Zakład produkcji: DANST AUTOMOBILBYGERRI SILKEBORG. Silnik: Leyland. Remont: PPKS WARSZAWA. (10.2000) Ostatni raz widziany w barwach PKS Głogów. (2001) Sprzedany pośrednikowi z Danii handlującemu DABami, po wypadku na trasie Częstochowa-Głogów z ciężarówką (zderzenie czołowe, poszła kolumna kierownicy). (2001) Remont powypadkowy w PPKS Zielona Góra. (06.04.2001) Zakupiony przez Gminę Zielona Góra. (12.2008) Wystawiony na sprzedaż po zakupie przez Gminę nowego Autosana Lider: FZI 08551. (19.03.2009) Zakupiony przez PKS Zielona Góra Sp. z o.o. i zarejestrowany w Zielonej Górze, ale przydzielony do P.t. Gubin. (2012) Wycofany z eksploatacji z powodu awarii skrzyni biegów lub silnika. (2013) Po wycofaniu z eksploatacji DABa Z90001 z Krosna Odrzańskiego i przeszczepie z niego części przywrócony do ruchu i przydzielony do P.t. Krosno Odrzańskie. (01.2017) Wycofany z eksploatacji i sprzedany firmie złomującej. |