Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Konstal 105Na #2242

Detale

NazwaKonstal 105Na
(Konstal) /Konstal 105N (4x? LTa-220 41kW/56HP ) 20-125 [2-2-2-2] (1979-1992)
VIN455
Numer zabudowy
Wyprodukowany1977
Zezłomowany
Modernizacje
2006Konstal 105NWr
(Protram) / 19/125 [2-2-0-2] (2003-2010)
Właściciele
1977MPK Wrocław
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19772242 / MPK Wrocław

Zdjęcia

wrzesień 2002 - Ul.Hubska.
Autor: Neo[EZN]

20 kwietnia 2003 - ul.Przyjaźni. Oto jedyny przykład wyższości tramwaju nad blachosmrodami we Wrocławiu - jezdnia zwężona 50 lat temu po to, żeby było miejsce na tramwaj :)
Autor: Neo[EZN]

Komentarze: 2

19 marca 2006 - Wrocław, pętla Księże Małe.
Widok na kolejny wyświetlacz zainstalowany w naszych silikonowych modernizacjach - tym razem nie Buse, tylko wrocławskie Lemi (zapewne nie jest to przypadek).
Kiepska częstotliwość odświeżania i rozdzielczość - nawet "5 KSIĘŻE MAŁE" nie jest w stanie zmieścić w jednym wierszu (tutaj uchwycony akuratnie podczas zmiany) - tyle ze dzięki ogromnym rozmiarom jest nieco bardziej czytelnym. Do tego osprzęt nimi sterujący jest w stanie wyświetlić różne krańcówki na zewnątrz i wewnatrz - i jeśli ktoś tego nie kontroluje, to tramwaj jeździ z bzdurami - tak i tamtym razem było odczas kursu w stronę Cmentarza Grabiszyńskiego.

Autor: Tomasz Korycki

Komentarze: 4

19 marca 2006 - Wrocław, pętla Księże Małe.
W w toku modernizacji 105Na na silikonowe tramwaje zmieniały się także instalowane siedzenia. To już czwarty typ nie licząc standardowej wersji nocników. Ciekawym, któż jest ich wytwórcą. Wykończenie jest zaprawdę toporne.

Autor: Tomasz Korycki

Komentarze: 8

17 kwietnia 2006 - Wrocław, ul. Adama Mickiewicza
Autor: paweldrab

9 maja 2006 - Wrocław, skryżowanie ulic Borowskiej i Dyrekcyjnej.
Powrót do Zajezdni I "GAJ" po jeździe próbnej na Tarnogaj.

Autor: Tomasz Korycki

28 października 2007 - Wrocław, ul. Bolesława Chrobrego. Konstal zbliża się do remontowanego pl. Powstańców Wielkopolskich w drodze na Poświętne.
Autor: Mateusz Niedziela
tram
Komentarze: 1

29 kwietnia 2008 - Wrocław, ul. Adama Mickiewicza. Kartofel wygina się na super równym torowisku biegnącym przy parku Szczytnickim.
Autor: Mateusz Niedziela
tram
14 czerwca 2008 - Wrocław, ul. Gliniana. 2242+2243. To jakaś straszna okolica, że prawie wcale stąd zdjęć nie ma? ;>
Autor: Adam G.
cenzoredytor
Komentarze: 1

5 lipca 2008 - Wrocław ul.Legnicka.
Autor: Marcin Kokolus

Komentarze: 1

12 listopada 2008 - Wrocław, ul. Mickiewicza. To torowisko obrazuje prostotę tego w jaki sposób zorganizowana jest u nas we Wrocławiu KM.
Autor: m3ntor

Komentarze: 3

4 kwietnia 2009 - Wrocław, Pl. Jana Pawła II, moja pierwsza fota robiona na manualu, proszę o ocenę i wszelkie dobre rady, które pozwolą mi, podszkolić mój warsztat :) Pozdrowienia dla miłośnika, na którego wtedy czekałam :)
Autor: merope

Komentarze: 5

4 czerwca 2009 - Wrocław, ul. Ślężna. Trójka pędzi po torowisku miejscowego rollercoastera. A motorowy zapominalski.
Autor: m3ntor

Komentarze: 1

7 września 2009 - Wrocław, ul. Opolska. Trójka wjeżdża na jednotor prowadzący na pętlę Księże Małe.
Autor: Mateusz Niedziela
tram
Komentarze: 3

31 października 2010 - Wrocław, ul. Grabiszyńska. Zjazdowy splot plus.
Autor: butthead
cenzoredytor
Komentarze: 7

7 maja 2012 - Wrocław, ul. Legnicka. Jeszcze kilka dni temu takie zatory przy Placu Jana Pawła II były na porządku dziennym. Głównym winowajcą był niesprawny napęd zwrotnicy elektrycznej, który skutecznie tamował ruch w ciągu ul. Legnickiej. Wiele nie pomogło także postawienie w godzinach szczytu pracownika Nadzoru Ruchu przestawiającego zwrotnicę zgodnie z zamierzonym kierunkiem jazdy tramwaju. Wszystko to w połączeniu ze zwiększonym, bo sześciominutowym taktem linii 33 PLUS dało średni czas jazdy na odcinku Kwiska - Pl. Jana Pawła II rzędu około 30 minut.
Autor: Turbo94

Komentarze: 5

17 sierpnia 2015 - Wrocław, pętla Pilczyce. W oczekiwaniu na wolny tor... Jeden z lepszych wozów na Zajezdni I Gaj. Pominąć przy tym należy jego niewykrywanie przez ITS. Skutkowało to wprawdzie brakiem aktualnego wskazania na tablicach DIP (ale można to nadrobić jeżdżąc punktualnie) oraz brakiem otrzymywania jakiegokolwiek priorytetu z wyprzedzeniem (dopiero po najechaniu na pętlę indukcyjną), ale przynajmniej motorniczemu daje to jakieś wyzwania. Do tego zmiana kierunku na tablicach elektronicznych na pętli wymagała każdorazowego całkowitego wyłączenia wszystkich obwodów elektrycznych. Ale to wszystko są mało istotne szczegóły, gdy wóz dobrze się rozpędza i hamuje :)
Autor: Tomasz Korycki

Komentarze: 1

14 listopada 2015 - Wrocław, plac Stanisława Staszica. Skład #2242+2243 opuścił gościnne progi linii okólnej lewej i do wieczora będzie już jeździł na piętnastce.
Autor: wg
limitercenzortram
1 stycznia 2016 - Wrocław, pętla Biskupin. Nowy rok przyszło mi przywitać na najdalej wysuniętej na wschód pętli tramwajowej we Wrocławiu. Niestety mieszkańcy, podobnie jak włodarze miasta, pożałowali funduszy na materiały pirotechniczne, przez co nie miałem okazji wykonać spektakularnych zdjęć :/
Autor: Łukasz Kuczewski
cenzoredytor
26 października 2016 - Wrocław, torowisko wzdłuż ul. Ignacego Jana Paderewskiego.
Autor: Polker
cenzor
Komentarze: 1

5 kwietnia 2020 - 18:51; Wrocław, torowisko w okolicy ulicy Lotniczej.
Autor: Adam C.

29 marca 2023 - Wroclaw - Pilsudskiego
Autor: mattiapicco17


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: