Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Autosan H9-21.41 #L50568

Detale

NazwaAutosan H9-21.41
(Autosan) (Andoria 6CT107 125kW/170HP 6540cm3) (FPS Tczew S5-45(5)) 39/51 [1-0-1]
VIN860046
Numer zabudowy
Wyprodukowany1993
Zezłomowany2014
Właściciele
19932008PPKS Lublin
20082013PKS Wschód Lublin
20132014LLA Lublin
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19932003LBF 2842
20042014LU 49188
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19932008L50568 / PPKS Lublin
20082012L50568 / PKS Wschód Lublin
20132014L50568 / LLA Lublin
Inne informacje
1993-04-26
2014-12-01 PRZEKAZANIE POJAZDU DO DEMONTAŻU

Zdjęcia

21 maja 2007 - Lublin, ul. Głuska. Po tej fatalnej nawierzchni oprócz pekaesów jeździ również linia 51.
Autor: Jacek Pudło
edytor
30 listopada 2007 - Lublin, d.a. Główny.
Autor: ms_1764

Komentarze: 1

15 września 2008 - Lublin, d. a. Podczas gdy do obsługi linii do Warszawy PKS zakupił 5 solbusów, w obszarze działalności podstawowej, czyli przewozach w regionie, od lat dominują stare autosany i nie zmienia się nic. Można odnieść wrażenie, że PKS służy nie do wykonywania przewozów, osiągania zysku, realizacji potrzeb przewozowych ludności, tylko do dawania stanowisk pracy. Do interesu władze wojewódzkie dopłacają co roku kwoty rzędu 30 mln zł. Może sensowniej dla mieszkańców województwa byłoby PKS sprywatyzować, a do obsługi linii nierentownych, a potrzebnych, wybierać przewoźników w drodze przetargu?
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 1

11 kwietnia 2012 - Jabłonna
Autor: Marcin Łańko (su44)


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: