Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Neoplan N4020td #2249

Detale

NazwaNeoplan N4020td
(Neoplan) Neoplan N4020/Neoplan N40xx (MAN D0826LOH18 191kW/260HP 6870cm3 E2) (ZF 5HP500(5)) 40-149 [2-2-2] (1996-1999)
VINSU9340206XBPN1096
Numer zabudowy
Wyprodukowany1999
Zezłomowany2019
Właściciele
19992019MPK Lublin
20192019Kosmalski Siedlce
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19992018LBV 2571
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199920182249 / MPK Lublin
Inne informacje
02.07.1999
14/11/2018 sprzedaż, zaświadczenie o demontażu
04/02/2019 demontaż z urzędu

Zdjęcia

wrzesień 2002 - Lublin, os. Paderewskiego. Zebranie Neoplanów. Wówczas najnowocześniejszy typ wielkopojemnego autobusu w Lublinie, w parze z Jelczami M181M. 2249 był jednak wyjątkowy, bo z wieżową zabudową silnika MAN. Pozostałe miały alpinarium i silnik leżący MAN, oraz jeden wóz z silnikiem DAF. W tle bloki z wielkiej płyty W-70 z początku lat 80. Technologię tę zastosowano na początku w Radomiu, bloki te są bardzo podobne jak na osiedlu Ustronie w Radomiu. Bardzo podobnie również wyszyły na jaw wady konstrukcyjne wiążące się z niewłaściwą izolacją termiczną ścian, stąd w Lublinie jak i w Radomiu zastosowano ocieplenie z użyciem styropianu i azbestowo-cementowych płyt elewacyjnych, widocznych na zdjęciu. W wyniku ostatnich modernizacji płyty usunięto zastępując je grubszym styropianem i tynkiem.
Autor: Jacek Pudło
edytor
15 stycznia 2004 - Lublin, ul. Bohaterów Monte Cassino. Do 2002 roku Jelcze M121M i Neoplany N4020 prezentowały się bardzo dobrze za sprawą jednolitego, wygiętego malowania. Komuś w MPK to jednak przeszkadzało i przy każdej możliwej okazji wozy zaczęto przemalowywać w schematy zmieniające się co rok-dwa. Do tego doszło malowanie tylko fragmentów pojazdów po kolizjach w kolory nieprzystające do reszty nadwozia. Dziś, poza wozami w barwach miejskich, neoplany i jelcze prezentują się pstrokato i szpetnie. Wozy potraktowano zupełnie tak jakby tego co jest trochę stare nie trzeba było w ogóle szanować. Gdy ludzie z MPK czytają opisy zdjęć takie jak tu, to później patrzą krzywym okiem na miłośników, ale jak mamy nie wypominać, że przez niedbalstwo i "oszczędności" zniszczono ładny wizerunek pojazdów, które wprowadziły niską podłogę do Lublina?
Autor: Jacek Pudło
edytor
9 września 2004 - Lublin, pętla na Pederewskiego. Jedyny Neoplan w Lublinie z tzw "kiblem". Nawet fajny
Autor: Bogumił Kadryll

Komentarze: 1

23 listopada 2004 - Lublin, al. Tysiąclecia. Rodzynek #2249 z wieżowym silnikiem prezentował się w wygiętym malowaniu bardzo korzystnie, tak jak i wszystkie Neoplany. Pozostawiam oryginalny kadr, który miał ukazać odbicie Neoplana na mokrej nawierzchni, w czym przeszkodziły makabryczne koleiny wyjeżdżone przez tiry.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 2

8 lutego 2007 - Lublin pętla Paderewskiego. Czy to malowanie nie jest piękne?
Autor: Piotrek_2274

Komentarze: 15

26 lipca 2007 - Lublin, ul. Zamojska (Lublinianie, jak mylę się to poprawić, bo z Lublina nie jestem;) ). Jedyna z tego co widzę deskorolka TD w Lublinie na linii 23. Foto wygrzebane z "wakacyjnych wspomnień" ;)
Autor: M.Wilu

Komentarze: 3

31 sierpnia 2007 - Lublin, zajezdnia Majdan Tatarski. Trudno powiedzieć co przy nim robili.
Autor: Fafik
driver
7 maja 2009 - Lublin, skrzyżowanie ulic: Narutowicza, Lipowej i Piłsudskiego. Fajny neoplan w brzydkim wdzianku wyłania się z cienia.
Autor: Andrzej

Komentarze: 7

23 czerwca 2009 - Lublin, ul. Mełgiewska. ...również są wykonywane jedynie w godzinach szczytu, ale jest ich nieco więcej. Do obsługi linii wyznaczono, oprócz przewoźnika prywatnego, również pojazdy wielkopojemne od MPK, gdzie "od czasu do czasu" wkrada się jeden niskopodłogowiec.
Autor: MM

Komentarze: 3

26 kwietnia 2010 - Lublin, Aleje Racławickie.
Autor: 16v

1 listopada 2012 - Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka.
Tradycyjnie 1 listopada trolejbusowa 158 obsługiwana jest przez pojazdy wielkopojemne, słusznie zresztą. Co prawda na stronie ZTM widnieje informacje o pojazdach przegubowych, ale co tam, to tylko 3 metry różnicy...

Autor: P_B

Komentarze: 1

2 grudnia 2013 - Wnętrze jedynego w Lublinie neoplana N4020 z silnikiem wieżowym.
Jak się miałem okazję przekonać dziewczyny także doskonale sobie radzą z prowadzeniem deskorolki nawet w tak ciasnym miejscu jak skrzyżowanie Racławickich z Sowińskiego.

Autor: 2250
newseredytorProfesional
Komentarze: 4

2 grudnia 2013 - Stanowisko pracy w 2249. Pozdrowienia dla kierującej :-)
Autor: 2250
newseredytorProfesional
Komentarze: 1

19 stycznia 2015 - Lublin, Aleje Racławickie. Neoplanem na linii trolejbusowej? Czemu nie.. ;)
Autor: Domas
newser
Komentarze: 4

18 maja 2015 - Lublin, ul. Granitowa, wyjazd z pętli Os. Poręba.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 3

16 lipca 2015 - Lublin, ulica Mełgiewska. 5 lat a tyle się pozmieniało - linia 10 najpierw zmieniła końcowy z Mełgiewska Chłodnia/Zadębie na Mełgiewska WSEI, potem do jej obsługi skierowane zostały trolejbusy a na koniec zmieniono jej numer na 150. Neoplana zaś skasowano w 2018 roku. Witam wszystkich użytkowników phototrans!
Autor: obywateljz

Komentarze: 7

17 lipca 2015 - Lublin, ul. A. Grygowej.
Autor: Rafał Nieściór

15 kwietnia 2016 - Lublin, ul. Kosmowskiej. Era lubelskich Neoplanów zakończyła się w 2019 roku. Z 15-metrowych autobusów został jedynie lubelski rodzynek Solaris Urbino 15 (2257).
Autor: Paweł Giza

9 czerwca 2016 - Lublin, ul. Narutowicza. Podczas remontu ulica była zamknięta dla prywatnych samochodów ale kto by tam patrzył na znaki. Z tego powodu policja musiała pilnować porządku i przez większość dnia funkcjonariusze stali na skrzyżowaniu, odstraszając osobówki które próbowały łamać zakaz.
Autor: Rafał Nieściór

Komentarze: 1

28 listopada 2017 - Jastków. Na czas budowy nowej pętli Jastków - biblioteka, autobusy na linii nr 20 kończące swoje kursy wariantowe w Jastkowie, korzystały ze stacji PKN Orlen w celu zawracania.
Autor: Paweł Giza

Komentarze: 1

16 lutego 2018 - Lublin, aleja Kraśnicka. Najprawdopodobniej żaden z Neoplanów nie ma wgranego kierunku "Węglin Centrum Handlowe". 2201 jeździł z jeszcze dawnym wariantem "Węglin".
Autor: Mikołaj Panasiuk

Komentarze: 4

10 maja 2018 - Lublin, ul. Jana Pawła II.
Autor: mario

5 czerwca 2018 - Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka. Taka promocja związana z łączeniem 7+153.
Autor: Mikołaj Panasiuk

Komentarze: 2

15 czerwca 2018 - Lublin, ul. Węglarza.
Autor: Mikołaj Panasiuk

Komentarze: 9

29 czerwca 2018 - Lublin, ul. Krępiecka. Standardowo od 1 lipca obowiązywać będą letnie rozkłady jazdy, co wiąże się ze zmniejszoną liczbą zadań i zapewne z brakiem potrzeby wyjazdu najstarszych autobusów, w szczególności Neoplanów. Pod znakiem zapytania stoi także ich powrót już we wrześniu, jednak praktyka zawsze rządzi się swoimi prawami.
Autor: Mikołaj Panasiuk

Komentarze: 6

29 czerwca 2018 - Lublin, ul. Krępiecka. Póki co to był ostatni dzień deskorolek na mieście, zobaczymy co będzie po wakacjach. Pozdrowienia dla kierowcy!
Autor: patryk5254

Komentarze: 16

2 sierpnia 2018 - Lublin, teren zajezdni autobusowej Majdan Tatarski. Jedyny lubelski Neoplan z silnikiem wieżowym został wycofany z obsługi liniowej. Tym sposobem w ruchu liniowym pozostały już tylko 2 autobusy tej marki - 2232 i 2227.
Autor: Maciej Piłat

Komentarze: 3

7 września 2018 - Lublin, ul. Bohaterów Monte Cassino.
Autor: Maciej Piłat

Komentarze: 7


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: